י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האם אכן התפטר מנהל ביקור חולים?

האם התפטר משה חברוני, מנכ"ל בית החולים 'ביקור חולים' בירושלים? • לפי ידיעות שנפוצו היום, המנכ"ל אכן התפטר • אך, למשרד הבריאות לא הגיע שום מכתב התפטרות

ביקור חולים. צילום: ארכיון
ביקור חולים. צילום: ארכיון

הידיעות על התפטרותו של משה חברוני, מנכ"ל בית החולים "ביקור חולים" הצליחו להפתיע את הנהלת משרד הבריאות.

בבית החולים אומרים כי בחודשים האחרונים הצליחו להגיע ל"איזון תפעולי", דבר שלא היה מזה שנים רבות. "המחלקות והצוותים הרפואיים עובדים בתפוקה ומספקים שירותים רפואיים במלואם", אמרו. עם זאת, הוסיפו, "עקב חובות העבר קיימת בעיה תזרימית המעיקה על תפקוד ביה"ח".

בבית החולים מסבירים כי עקב זאת, "ביקש בית החולים ממשרד הבריאות/האוצר הלוואה או לחילופין ערבות להלוואה של 9 מיליון ₪ בלבד שתאפשר את המשך תפעולו התקין והמבורך של בית החולים".

"למנכ"ל משרד הבריאות לא הוגש מכתב התפטרות בנושא", אמרו הערב בדוברות המשרד, והוסיפו כי
"משרד הבריאות תומך בהמשך פעילותו של בית החולים 'ביקור חולים' במתכונתו במרכז העיר ירושלים".

לדברי מנכ"ל בית החולים, חברוני, "כל אחד מעובדי בית החולים תרם את חלקו לשיקום בית החולים ולפעילותו המרבית והברוכה בחודשים האחרונים לטובת כל תושבי ירושלים וסביבותיה ועל כן מחובת המדינה להטות שכם לטובת שש מאות עובדי בית החולים ע"מ שלא יאבדו את מקור פרנסתם, ובמיוחד שביה"ח מתנהל בצורה כלכלית תקינה ושקופה".

מלשכתו של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, מסרו כי "סגן השר פעל רבות עד היום להבטיח קיום בית החולים במישורים רבים, וימשיך לעמוד לימין הוועד המנהל בכדי להגיע לפתרון ישים למצוקה התקציבית הקשה במקום".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד