כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הפרסומאי השתלח:

"החרדים בראשות הפושע דרעי רוצים לכפות מדינת הלכה"

הפרסומאי אילן שילוח, יו"ר 'מקאן' - חברת הפרסום הגדולה בישראל, במתקפה חריפה כנגד הציבור החרדי ושר הפנים: "החרדים בראשות הפושע אריה דרעי רוצים להמשיך ולכפות עלינו מדינת הלכה" • ח"כ אזולאי: "הקמפיין המסית של 'הבית היהודי'  נראה כאילו נלקח מ'דר שטירמר', אז מה הפלא ששילוח מרגיש בנוח לטנף כלפי ציבורים שלמים?"

"החרדים בראשות הפושע דרעי רוצים לכפות מדינת הלכה"
הפרסומאי אילן שילוח צילום: מתוך חשבון הטוויטר

בציוץ שפירסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב אילן שילוח, יו"ר 'מקאן אריקסון' - חברת הפרסום הגדולה בישראל, כי "החרדים, בראשות הפושע אריה דרעי, רוצים להמשיך ולכפות עלינו מדינת הלכה".

שילוח הוסיף כי "הגיע הזמן להגיד להם (לחרדים ב.י) לכו לצבא ליחידות קרביות, לכו לעבוד, שלמו מיסים, לימדו לימודי ליבה, שתעזרו לבנות פה את הארץ ותחיו את חייכם ואל תכפו עלינו את דתכם".

לדבריו: "אנחנו יהודים חילונים שלא מעוניינים בכפיה דתית". הדברים באו על רקע הוויכוח הסוער סביב הקמפיין המסית של סיעת 'הבית היהודי', וכצפוי גררו תגובות נזעמות מצד אישים במגזר החרדי.

חבר הכנסת ינון אזולאי הגיב: "הקמפיין המסית של הבית היהודי בירושלים נראה כאילו נלקח מהשבועון 'דר שטירמר' הגרמני ומזכיר תקופות אפלות. אז מה הפלא שהפרסומאי אילן שילוח המתפרנס גם מהציבור החרדי, מרגיש בנוח לטנף כלפי ציבורים שלמים?".

יצוין כי חברת 'מקאן' של שילוח היא חברת הפרסום הגדולה ביותר בישראל כיום, ולא מעט מהונה היא עושה מכספי החברה החרדית, כנגדו הסית יו"ר החברה שילוח.

טוויטר מקאן אריה דרעי חרדים ינון אזולאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד