כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"אין תשתית ראייתית"

3 חודשים לבחירות: נסגר התיק נגד ליאון

כשהמועמדים השונים במרוץ לראשות עיריית ירושלים מחממים מנועים לקראת העלייה לישורת המשמעותית של הבחירות בתקופה הקרובה, התבשר המועמד משה ליאון כי המשטרה החליטה לסגור את תיק החקירה נגדו

3 חודשים לבחירות: נסגר התיק נגד ליאון
פלאש 90

בשורה למשה ליאון לקראת הבחירות המוניציפליות: המשטרה מודיעה כי התיק נגד המועמד החדש-ישן לראשות עיריית ירושלים ייסגר מחוסר ראיות.

ההודעה הגיעה בתום חקירה של משטרת ישראל בעניינו של ליאון, בחשד לעבירות שחיתות ציבורית וטוהר המידות וכן עבירות מס הנוגעת לפעילות החברות 'ד.ר.א.ר' ו'גרין אושן בע"מ'. על פי המשטרה, "לא נמצאה תשתית ראייתית לעבירה פלילית".

מדובר בחקירה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433,, בשיתוף חקירות מס הכנסה תל אביב ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

עם סיום החקירה סבורות היחידות החוקרות כי לא נמצאה תשתית לביצוע עבירה פלילית ועבירות מס נגד משה ליאון. תיק החקירה יועבר בהקדם לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

כזכור, ליאון עוכב לחקירה לפני כשנתיים, יחד עם עוד 14 חשודים בפרשה שנחקרת נגד שר הפנים אריה דרעי. בסיום החקירה שוחרר ליאון ללא כל מגבלות.

בעבר התנהלה חקירה נוספת נגד ליאון, בהקשר פרשת השחיתות בישראל ביתנו. שבמהלך שנת 2016 נסגר התיק נגדו לאחר שהחשדות נגדו לא בוססו

המועמד היריב בבחירות לראשות העיר, השר זאב אלקין הגיב לפרסומים על סגירת התיק ואמר: ‏"שמחתי לשמוע על המלצת המשטרה על סגירת התיק של משה ליאון. משה הוא מתחרה ראוי ורציני במערכת הבחירות הנוכחית בירושלים, וטוב שהמשטרה הורידה את העננה המיותרת הזאת".

לדבריו, "הקלות שבה לפעמים מטילים דופי באיש ציבור מדאיגה וטוב שמערכת הבחירות בירושלים תתרכז בדיון ענייני על האתגרים העתידיים של העיר".

משה ליאון סגירת תיק זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד