כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הלוויה קורעת לב

"נתת לנו במתנה ארבע וחצי שנים, תודה"

בלוויה קורעת לב ודומעת ליוו אמש כ-200 אנשים את הילדה אביטל נזרית ע"ה • אביה: "נתת לנו במתנה ארבע שנים וחצי, תודה על כל מה שנתת" • אמה: "כמה חיכיתי לעוד בת, למה הלכת מאתנו?"

"נתת לנו במתנה ארבע וחצי שנים, תודה"
נרות צילום: pixabay

בלוויה קורעת לב ודומעת ליוו אמש כ-200 אנשים את הילדה אביטל נזרית ע"ה, שטבעה אמש בבריכה בעת שהייתה בחופשה עם משפחתה. אביה ספד לה ואמר "נתת לנו במתנה ארבע שנים וחצי, תודה על כל מה שנתת", כך פורסם אמש באתר ynet.

אמה של אביטל, שירה, עמדה בפתח בית העלמין והתחננה שיעירו אותה מהחלום הרע הזה. "מה היא כבר הספיקה?", שאלה האם השכולה, "כמה חיכיתי לעוד בת, למה הלכת מאתנו?", היא הוסיפה בדמעות.

האב, אריאל, הוסיף ואמר: "אביטלי, מי יבוא לרקוד איתי כל ערב שבת? אנחנו בטוחים שנסעת איתנו למקום הנכון, שזה היה הזמן שלך. מה שעם ישראל צריך זה להראות אחווה ואהבה. תודה השם על המתנה, תן לנו את הכוח לעבור את זה".

בהספדו הראה האב את האמונה החזקה של המשפחה וסיפר כי אין להם שאלות. "אנחנו בטוחים וסמוכים שזה היה הזמן שלה. בטוח שהקב"ה החליט שזה הזמן, אנחנו בטוחים".

אביטל הייתה בת הזקונים במשפחתה והותירה אחריה הורים וחמישה אחים. אחיה הגדול אורי ספד לאחותו הקטנה ואמר: "כל כך לא הגיונית הסיטואציה הזו. חמש שנים היית איתנו, פיזרת רק אור ואהבה. כל חיוך שלך נתן אור למי שהיה בקרבתך". האח הוסיף בעצב: "אני אהיה בקרוב בן 22 ואת תישארי בת חמש. אני אומר למשפחה אנחנו נצא מכאן מחוזקים".

כזכור, אמש (שני), בשעה 5 אחר הצהריים, טבעה אביטל בת ה-5 בבריכה הפרטית של הצימר בו שהתה עם משפחה. ניידות מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה החיאה ופינו אותה לבית החולים, שם, למרבה הצער, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

יצוין כי בשנה האחרונה טבעו 29 ילדים ובני נוער - מספר גבוה בהרבה מהתקופה המקבילה אשתקד - חלקם טבעו, כמו אביטל, בבריכות צימרים פרטיות.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

טביעה טביעה בין הזמנים אסון טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד