ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

הכירו את "ברייט וויט": ערכה ביתית מקצועית להלבנת שיניים

מוצר הלבנת שיניים חדש כובש את ישראל. רוקחים ממליצים על מוצר מקצועי שתוך 5 ימים בשימוש ביתי, הופך את החיוך שלנו לזוהר ומרשים יותר

הכירו את "ברייט וויט": ערכה ביתית מקצועית להלבנת שיניים

בניגוד למוצרים קוסמטיים רבים אשר מאכזבים בתוצאותיהם, "ברייט וויט" הוא פתרון מקצועי, יעיל, מהיר וללא צורך ביצוע על ידי רופא. הודות לעובדה שאין חובה להגיע לרופא השיניים, ישנו חיסכון במחיר ויתרון מבחינת נוחות. החומר הפעיל בערכה הינו "הידרוג'ן פראוקסיד" והוא החומר בו משתמשים רופאי השיניים במרפאה (אך בריכוז נמוך ממה שמקובל אצל רופאי השיניים). את ערכת "ברייט וויט", ניתן למצוא בפארמים ובבתי המרקחת בישראל בעמדות הרוקח בלבד. הביקוש הרב לערכה הופך אותה לבסט סלר ישראלי.

ד"ר אלברט ליאפיס, הינו רופא שיניים בכיר מזה שני עשורים והמנהל הרפואי של מרפאותArt Clinic . רבים מהפציינטים שלו פונים אליו ומבררים איתו לגבי תהליך הלבנת השיניים. הוא מסביר: "החומר הפעיל שבערכה חודר את האמייל ומבצע הלבנה של השן מבלי לפגוע במבנה שלה. זהו תהליך פשוט וקצר ומביא לתוצאות מצויינות וחיוך לבן יותר".

בעולם בו החיצוניות מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה, כולנו מנסים להשיג את גוון השיניים הלבן ביותר. האם אנו חייבים לפנות לרופא שיניים? קבלו את המוצר שיגשים לכם חיוך בוהק אותו תמיד רציתם ב-5 ימים בלבד!

חיוך שחושף שורות שיניים לבנות הוא משאת הנפש של רבים מאתנו. גנטיקה, עישון, גיל, הזנחה, אוכל מערבי וגורמים נוספים, עומדים בינינו לבין שיניים בוהקות. קיימים היום בשוק מספר תכשירים שמאפשרים לעשות זאת בעצמכם בבית. דומה שנמצא תכשיר מנצח...

אז מהי הבשורה של "ברייט וויט" להלבנת השיניים?

ד"ר ליאפיס: "אני לא מכיר מוצרים ביתיים שיכולים להלבין את השיניים עד- 7 דרגות, כמו שעושה הערכה הביתית של "ברייט וייט". לא כל הפציינטים יכולים להרשות לעצמם טיפולי הלבנה יקרים באלפי ש"ח אצל רופאי השיניים או שישנם לקוחות שביצעו הלבנה אבל מעוניינים לשמר את הלובן של השיניים ולהם אני ממליץ לרכוש ערכה ביתית של ברייט וייט. מנסיוני, התוצאה מצויינת, ונדרשים חמישה ימים בלבד להשגת התוצאה הרצויה!"

כל אחד יכול להשתמש בערכת "ברייט וייט"?

"כן, פרט לילדים מתחת לגיל 14 ונשים בהריון/מניקות או חולים במחלות חניכיים, אלה חייבים להיוועץ עם רופא שיניים. בכל מקרה יש לעיין בעלון לצרכן המצורף לערכה לפני השימוש. הערכה יעילה לשיניים טבעיות בלבד ומכילה 5 פלטות לשיניים עליונות ועוד 5 לתחתונות, שבזכות הגמישות שלהן, מתאימות לכל מבנה פה. בעבר החומר הפעיל היה משווק אך ורק באמצעות רופאי השיניים והיום אנחנו יכולים למצוא אותו בערכה ביתית. זה אמנם מקטין את ההכנסה של רופאי השיניים אבל זה מפנה לי זמן לטיפולים אחרים. אין צורך להוציא אלפי שקלים להשגת שיניים לבנות, הערכה משווקת לצרכן בעלות של 249 ₪ בלבד! תהליך ההלבנה הינו בטוח ולא פוגע במבנה השן".

איך משתמשים בערכה הבייתית?

"יש שלושה שלבים פשוטים מאוד:

  1. פותחים את המארז ומוציאים 2 פלטות שקופות – לשיניים עליונות ותחתונות.
  2. ממלאים באופן אחיד את הפלטות ב – 0.5 מ"ל של ג'ל הלבנה שקוף שמכיל את החומר הפעיל.
  3. ממקמים את הפלטות על השיניים וממתינים כ-30 דקות.

חשוב לחזור על התהליך מדי יום במשך 5 ימים רצופים ולצחצח את השיניים לפני השימוש".

האם יש מאכלים או משקאות שמומלץ להימנע מהם בעת השימוש בערכה?

כמובן! חשוב להימנע ממאכלים המכילים צבעי מאכל, גם כאלה שנחשבים טבעיים. הם פוגעים ביעילות הערכה שכן יש להם יכולות להכתים את השיניים. משקאות כגון: קפה, תה, יין אדום, קולה ואף מיצי פירות טבעיים, עלולים להוביל לשיניים מוכתמות וכהות. יש להימנע מצריכת משקאות אלו בתקופת השימוש בערכה ורצוי להמנע מעישון.

לא די במשחות שיניים מלבינות?

"משחות שיניים אלו מכילות גרגירים קשיחים, בעלי מקדם שחיקה גבוה, אשר בעת הצחצוח "מגרדים" את השיניים וגורמים להסרת חומרים שנדבקו ונצמדו אליהן, מסביר ד"ר ליאפיס, משחות שיניים מלבינות מתאימות למקרים של כתמים קלים מאד, כאלו אשר נדבקו למשטח האמייל וטרם חדרו פנימה ולרוב מדובר בהלבנה של דרגה אחת בלבד לעומת "ברייט וויט" אשר מסוגלת להלבין עד 7 דרגות".

לסיום, איך ניתן לשמר על שיניים לבנות לאחר השימוש בערכה?

"אורח חיים בריא ומאוזן זו מילת המפתח! הכל מתחיל משמירה על הגיינת פה וצחצוח השיניים פעמיים ביום. צחצוח שגוי, עישון וצריכה מוגזמת של משקאות, יגרמו לחזרת הכתמים לשיניים."

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד