י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרטים חדשים על הרצח המסעיר

המשטרה פרצה לבית ומצאה את הרופא החרדי ירוי וללא רוח חיים

המשטרה חוקרת את סיבת מותו של רופא חרדי, שנמצא ירוי בביתו. יממה לאחר מכן נמצאו בדירה סמוכה השייכת לו - שני גברים ללא רוח חיים, לאחר שכוח ימ"מ צר על הבית וספג אש מתוכו. שכנה ל'בחדרי': "אשתו של הרופא ניסתה להיכנס הביתה, הרכב היה בחניה והבית נעול"

המשטרה פרצה לבית ומצאה את הרופא החרדי ירוי וללא רוח חיים
ל

ביום שישי האחרון, נמצא רופא חרדי ללא רוח חיים בביתו שבקליבלנד, כך פורסם ביום שישי ב'בחדרי חרדים', הפרטים אז היו ראשוניים ומעורפלים.

בשעות האחרונות, הולכים ומתבהרים פרטים חדשים עם כי המקרה עדיין נחקר ולא ברור.

המקרה התגלה לאחר שהמשטרה פרצה לביתו של הרופא החרדי ריצ'ארד ווארן בן ה-59, ביום חמישי בערב, וגילתה אותו כשהוא ירוי מספר פעמים ללא רוח חיים.

מסתבר שהסיפור הוא לא רק הרופא, בדירה נוספת השייכת גם היא לרופא - סמוך לבית בו הוא בעצמו התגורר, נמצאו שני אנשים נוספים ללא רוח חיים. כך מדווחים כלי תקשורת מקומיים.

המשטרה המקומית חוקרת את המקרה כרצח, ובשלב זה עדיין לא מסרה שום פרט לגבי החקירה, לא דיווחה על חשודים אפשריים ולא נעצרו חשודים.

על פי הדיווחים במספר כלי תקשורת בקליבלנד, שוטרים פרצו לבית השני בו נמצאו שני הגברים המתים, ביום שישי בערב שעה 19:00 שעון מקומי. הם עקרו את דלת הכניסה וגילו את שתי הגופות, וכי המשטרה חושדת כי מי שנכנס לבית של הרופא הכיר את הבית היטב, מאחר ולא היו סימני פריצה.

עוד דווח, כי כוח של ימ"מ ניסה להכנס לבית ונתקל באש מכיוון אחד החדרים, הכוח ניסה ליצור קשר עם היורים מתוך הבית, אך ללא הצלחה, לאחר 12 שעות של יריות כשאף שוטר לא נפגע, כוח ימ"מ השליך גז מדמיע וכן מספר רימוני הלם אל תוך הבית דרך חורים בקיר, שנעשו על ידי הכוח, בניסיון להגיע לאנשים שבפנים, לבסוף השוטרים פרצו לבית ומצאו שני גברים לבנים ללא רוח חיים.

אחת ההשערות היא שיתכן והשניים שנמצאו ללא רוח חיים, הם שרצחו את הרופא והתאבדו לאחר מכן, אולם אין לכך אישור רשמי מהמשטרה שנמצאת בעיצומה של החקירה

שכנה חרדית מספרת ל'בחדרי חרדים' על הרצח שעדיין לא פוענח, "ביום רביעי בלילה אחד השכנים שמע יריות, אבל הוא חשב שזה רעש של איזה מכונה או משהו כזה, לא ייחס חשיבות לזה, למחרת ביום חמישי אשתו של הרופא ניסתה להכנס הביתה, הרכב היה בחניה והבית נעול, היא ניסתה לפתוח מבחוץ ולא הצליחה, היא הזעיקה את המשטרה, השוטרים פרצו לבית וגילו את הרופא ללא רוח חיים כשהוא ירוי מספר פעמים".

רופא רצח קליבלנד הרופא ריצ'ארד ווארן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד