י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חתונה של קירוב לבבות

שמלת הכלה הצנועה של מנחת הטלוויזיה המפורסמת

מנחת הטלוויזיה המפורסמת תעמוד בעוד חודשים ספורים מתחת לחופה עם בן זוגה כשאותם תלווה בין השאר משפחתו החרדית. בראיון היא מספרת על ההכנות לחתונה שתשלב בין עולמות ועל שמלת הכלה הצנועה

שמלת הכלה הצנועה של מנחת הטלוויזיה המפורסמת
חופה צילום: pixabay

קורין גדעון היא אחת המנחות המוכרות בישראל. היא פרצה לפני כ-3 שנים לתודעה וסומנה כאחת המתלבשות הטובות ביותר וככזו שיש לה השפעה לא מועטה על הסטייל בישראל. לפני כחצי שנה התארסה גדעון עם חילי סורוצקין, שגדל במשפחה חרדית ירושלמית.

בראיון לאתר Xnet סיפרה גדעון על ההכנות לחתונה שתהיה חצי חרדית כדי לכבד את בני משפחתו החרדים של חתנה. "רציתי שיר חופה של אישה שרה", אמרה גדעון, "אך בחופה יהיה אדמו"ר, דודו של חילי, אז נמצא פתרון אחר. אני מרגישה שלמרות ההבדלים בין המשפחות, יש הרבה קווי דמיון. אותי ואת חילי חינכו בבתים עם ערכים זהים. חתונה בין משפחה חילונית לחרדית היא דבר מאוד נדיר גם היום, ולכן אני מצלמת בימים אלו סרט תיעודי שיוקרן בקשת לאחר החתונה. באתי מבית מאוד חילוני וראיתי חרדים בצורה חד-גונית, והיום אני רואה בחתונה הזו שליחות לקרב לבבות, ושיראו את החברה החרדית בצורה אחרת"

גדעון הפתיעה גם בבחירת המעצבת של שמלת הכלה שלה ובמקום ללכת עם מעצבים חילוניים מוכרים שיכינו לה שמלה צנועה, היא בחרה במעצבת חרדית ומוכשרת, ברוריה חריטן.

"אני צריכה לבחור בשמלה צנועה". גדעון מימין


"ידעתי מלכתחילה שאני צריכה לבחור בשמלה צנועה, ויש משהו נכון בלגשת למעצבת שמייצרת שמלות צנועות - ולא ללכת למעצב שמחפש פתרון צנוע לכלה מדגם שיש לו על הקולב, והוא כבר ראה אותה אחרת בראש. פחות מעניין אותי ללכת לאותם שלושה-ארבעה מעצבים שכולן עושות אצלם שמלות כלה. בנוסף, אני מעדיפה לקדם מעצבת צעירה וחרדית שעדיין לא ממש מכירים אותה. חשוב לתמוך בנשים צעירות מהמגזר החרדי, וזאת זכות גדולה בשבילי", היא מספרת.

על תהליך הכנת השמלה היא מסכימה להרחיב, אך על השמלה עצמה היא לא רוצה לספר כדי שתהיה הפתעה גם עבור בעלה לעתיד. "באופן מלא. אני וברוריה יוצרות את השמלה מאפס, יחד עם הסטייליסטית סיוון חימי שמלווה אותי בכל התהליך. אני לא רוצה לעשות ספוילר. חילי מת לדעת איך השמלה נראית ואני רוצה לעשות לו הפתעה".

גדעון מסכימה לשתף את הקוראים ולספר להם כי כאשר היא מבקרת את חמיה וחמותה החרדים היא מכבדת אותם ומתלבשת בצניעות: "אני מכבדת אותם ומתלבשת צנוע. זה לא מפריע לי או מצריך ממני מאמץ מיוחד. לא יקרה כלום אם יום אחד לא אלבש גופייה. מטבעי, אני אוהבת ללבוש צנוע, אף פעם לא לבשתי צמוד מדי או חשוף מדי".

קורין גדעון שמלת כלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד