י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בתיעוד:

נהג שיכור מצליח לגבור על שני שוטרים

תיעוד בלתי שגרתי בעליל: נהג שנתפס על נהיגה בשכרות מצליח להתל בשני שוטרים ולחמוק מהם תוך כדי שהם מנסים לאזוק אותו • בהמשך אף תפס את נשקו האישי והחל לירות לעברם ואף לפצוע אחד מהם • צפו בתיעוד הביזארי

נהג שיכור מצליח לגבור על שני שוטרים
השוטרים מנסים לאזוק את החשוד צילום: מתוך הוידיאו

בסוף השבוע פורסם תיעוד וידאו בארה"ב, בו נראים שני שוטרים מנסים לעצור נהג - שבתחילה נראה שיכור, כשהוא לא מצליח לצעוד בצורה ישרה מול השוטרים, אולם על פי התנהגותו של הנהג, נראה שהוא לא ממש היה שיכור.

התיעוד הבא מגיע ממצלמת רכב משטרתי שתיעדה את האירוע, בו נראים השוטרים מנסים לאזוק את הנהג, אך בניגוד לכל הגיון מצליח הלה לשטות בשוטרים, להתחמק מהם ולברוח עם רכבו, לא לפני שהוא יורה באחד מהם מנשק שהצליח להוציא מהרכב.

האירוע הביזארי אירע בנובמבר שנה שעברה והוצג בפני חבר מושבעים לפני כחודשיים, אולם רק בסוף השבוע התיעוד נחשף, והוא אכן מעורר סימני שאלה קשים: כיצד נהג שכבר היה על הרצפה הצליח לגבור על השוטרים ועוד לירות בהם מנשק שהוציא מרכבו.

שמו של הנהג הוא דניאל קלרי ממחוז נורת'המפטון, שבפנסילבניה. עוזר התובע המחוזי אמר במשפט כי "התיעוד מוכיח את כל מה שהמשטרה אמרה וכל מה שהשוטרים אמרו שהם עשו".

לאחר שחבר המושבעים צפה בתיעוד, הואשם הנהג בנסיון לרצוח שני שוטרים בכביש 33, כ-30 ק"מ מצפון 'בית לחם' שבפנסליבניה.

לאחר שאחד השוטרים נורה וכמעט נהרג, הצליח חברו להזעיק עזרה, והשוטר ניצל לאחר טיפול רפואי במקום. התיעוד פורסם לאחר בקשה של ערוץ NBC.

יצוין כי השוטר שנפצע ניצל הודות לחברו שנתן לו טיפול ראשוני מציל חיים. במשפט אמרו השוטרים כי "הנהג ניסה לרצוח אותנו" וכי "עשינו הכל כדי לא לירות בגב או בראש". הנהג עצמו הגיע פצוע לבית החולים לאחר שנפגע מירי השוטרים, שם סיפר לצוות הרפואי כי ירה בשוטרים. לאחר חמישה ימי אשפוז הוא נעצר. גזר דינו יינתן במועד מאוחר יותר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד