י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הותר לפרסום:

זאת האישה שנחקרה בפרשת השוחד הבינלאומית

בשעה זאת הותר לפרסום כי אשת העסקים שרי אריסון נחקרה בחשד לתשלומי שוחד בסכומים של מיליוני דולרים כדי לקבל פרויקטים של בנייה בעולם • מאריסון נמסר בתגובה: "לקבוצת אריסון אפס סובלנות לכל התנהלות בלתי תקינה"

זאת האישה שנחקרה בפרשת השוחד הבינלאומית
יוסי זלינגר, פלאש 90

אשת העסקים שרי אריסון ומנכ"לית חברת "אריסון השקעות" אפרת פלד, נחקרו באזהרה במשרדי להב 433 בחשד למתן שוחד לעובד ציבור זר ובעבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך.

מדובר בפרשה בינלאומית שהותרה בשעה זאת לפרסום. אריסון נעצרה בחשד למתן שוחד על ידי חברת "שיכון ובינוי" הבונה בארץ וברחבי העולם, במסגרתה הועברו לכאורה תשלומי שוחד לנציגי ממשל זרים, בד בבד עם ביצוע עבירות נוספות.

על פי החשד, תשלומי השוחד יועדו לאפשר ביצועם של מיזמי בניה בהיקף של מאות מיליוני דולרים בקניה ובמדינות נוספות בעולם. היום, כאמור, נחקרו אריסון ופלד, שני גורמים בכירים לשעבר בחברה. בתום חקירתן, שוחררו בתנאים מגבילים - הכוללים איסור יציאה מהארץ למשך שבוע.

מקבוצת אריסון נמסר בתגובה כי "שרי אריסון ואפרת פלד זומנו מבעוד מועד למשרדי להב 433. הן שיתפו פעולה באופן מלא וסמוכות ובטוחות כי לא דבק כל רבב בהתנהלותן - וכי זו גם תהא מסקנת גורמי האכיפה".

עוד נאמר בהודעה כי "לקבוצת אריסון אפס סובלנות לכל התנהלות בלתי תקינה. הקבוצה פעלה, פועלת ותפעל להטמעת סטנדרטים ערכיים גבוהים בכל עשייתה ותחומי השקעותיה בישראל ובעולם - ותמשיך בעשייה עם ערך מוסף לטובת הכלכלה, החברה והסביבה".

שיכון ובינוי שרי אריסון להב 433

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד