י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פורים באלול: עמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב השתגע

'מה קרה לעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב?' שאלו את עצמם הגולשים שנכנסו הבוקר להתעדכן וגילו שמישהו השתלט על המחשבים. ולמרות הספקולציות, ככל הנראה מדובר במתיחה מתוכננת ועם מטרה

פורים באלול: עמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב השתגע
עמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק

הגולשים שביקרו היום בעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב נדהמו לראות כי העמוד עבר מתיחת פנים רצינית. "דש לג 2 אימפיריהה", זעק הפוסט הראשון שאליו צורפה תמונה של ילד לובש חליפת ג'ודו. תמונת הקאבר של העמוד ותמונת הפרופיל שונו גם הן, כשתמונת הקאבר הראתה גיבור על יושב וקורא ספר ואילו תמונת הפרופיל היא של ילד בשם הראל.

בתחילה דיברו השמועות על ילד שהגיע עם אחד ההורים לעבודה במשרדי העירייה והשתלט על העמוד או על מחשב של אחד העובדים שנשאר פתוח כפרצה הקוראת לגנבים שהם בעצם כל הילדים שעוד בעיצומה של החופשה הגדולה, אך לאחר שעות מתברר שלא כך הדבר.

מדובר ככל הנראה במתיחה של עיריית תל אביב, כרמז לכך שיש ילדים רבים שעוד בחופשה וזו דרכה הייחודית של העירייה לפרסם פעילות קיץ לילדים שהיא מתכננת.

כזכור, לפני כשנה פרסמה עיריית תל אביב יפו הודעה ובה נאמר כי לא תאפשר עוד תגובות של תושבים ופרסום פוסטים שלהם על גבי דף הפייסבוק שלה, לאחר שהתושבים הכועסים הגיבו בחריפות, חשפה העירייה כי מדובר במתיחה.

שעות לאחר חשיפת המתיחה פרסמה העירייה בדף הפייסבוק שלה הבהרה וכתבה: "אנחנו מצטערים על מה שהלך בעמוד העירייה הבוקר. מדובר בהראל, בן של עובד עירייה (באמת!! הוא חמוד מאוד). אין מה לעשות, זה מה שקורה כשמביאים את הילד לעבודה. אבל לא לדאוג! יש פתרון לסוף אוגוסט היום תורי - פעילויות קיץ שיתופיות מגוון פעילויות לקייטנות הורים, רק לבחור וללכת". 

עיריית תל אביב פייסבוק מתיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד