י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הפרס הגדול בפעילות 'קיץ בעננים' של קוקה-קולה

5 משפחות מאושרות חזרו נלהבות מחופשת הקיץ המדהימה בלגונה הכחולה בקפריסין!

הפרס הגדול בפעילות 'קיץ בעננים' של קוקה-קולה
צילום: קוקה קולה

בקוקה-קולה בחרו את 5 המשפחות שעשו טוב למען הקהילה – והן קבלו טוב בחזרה: חופשה מרעננת שהעניקה כוחות מחודשים, זמן איכות משפחתי מלכד וימים רצופים של הנאה והתאווררות בלגונה הכחולה בקפריסין מתנת קוקה-קולה.

המשפחות המאושרות חזרו בשבוע האחרון מחופשת הקיץ אשר כללה שפע של הפתעות, פינוקים, טיולים ואטרקציות, והזוכים חזרו לארץ מאושרים אחרי ימים גדושי חוויות ופעילויות מרתקות!

הזוכים נהנו מחופשת 'בין הזמנים' מלהיבה ומתוכניות מתאימות לכל המשפחה: הטיולים, הקניות והפעילויות במלון – יצרו חופשה 'בעננים' לכל אחד ואחד מהמשתתפים.

בתוכנייה של החופשה הושקעו תכנונים ומחשבה רבה להנאתם של הנופשים. הזוכים נהנו מאטרקציות כמו טיול ג'יפים בנופים עוצרי נשימה, שיט בלגונה הכחולה ומיום קניות מיוחד במינו עם 1,500 שקלים מתנת קוקה-קולה.

במהלך ימי החופשה התקיימו תפילות במניין ושיעורי תורה שליכדו את הנופשים בלימוד משותף. לאחר יום גדוש ותוסס, נהנו המשתתפים בערבים משירה וריקודים משותפים בעזרת הגברים, ומהופעות מרתקות: קומזיץ ענק עם 'מלך הקומזיצים' פיני איינהורן שנמשך שעות ארוכות, מופע מדהים של רונן קמרון ושיעורי תורה נוספים שנמשכו אל תוך הלילה.

גם במלון זכו נופשי 'קיץ בעננים' בפעילויות ייחודיות: בריכת שחייה נפרדת, מתחם יצירה ומשחקים לילדים, מגרש משחקים וארוחות עשירות במיוחד.

בחופשת 'קיץ בעננים' לא שכחו גם את הפרטים הקטנים: עם ההגעה לשדה התעופה קיבלו הזוכים תיקים עם ארוחת בוקר ובחדרים במלון חיכו לנופשים מארזים עם פיצוחים, חטיפים ועוד.

בקוקה-קולה סיפרו שבסיום החופשה, עם ההגעה לנמל התעופה בישראל, משתתפי נופש 'קיץ בעננים' התקשו להיפרד מהקבוצה ומהימים המיוחדים שחלפו עליהם.

לסיכום, חופשת 'קיץ בעננים' זכתה להצלחה מסחררת. לאורך כל ימי החופשה האווירה והחוויה שברו שיאים וגרמו לנופשים למצות כל רגע.

יעל בוימל, מנהלת קהל חרדי קוקה-קולה ישראל: "שמחנו לראות את חמש המשפחות חוזרות מהחופשה החלומית מלאי שמחה ועם כוחות רעננים ומחודשים להתחיל את "הזמן". בחופשת 'קיץ בעננים' הצלחנו להביע את ההערכה הגדולה למשפחות שעשו טוב למען הקהילה במעשים נפלאים ומרגשים.

פעילות 'קיץ בעננים' עסקה כולה בנושא 'בין אדם לחברו' – התנדבות, עזרה לזולת וסיוע. קוקה-קולה ישראל רואה חשיבות גדולה בחיבור בין אנשים. בחרנו להתמקד דווקא בנושא הזה, הקרוב אלינו, ולהעמיק את המודעות לחשיבות של עזרה הדדית, אהבת הזולת ואחדות, בצורה מרתקת וחווייתית עם פרסים נחשקים ויקרי ערך.

חמשת הזוכים נבחרו מתוך מאות משפחות שהשתתפו בפעילות ועשו טוב למען הקהילה. צוות השופטים התרגש מאוד מהסיפורים של המשפחות שהקדישו מעצמן למען הזולת והעניק להן את הפרס הגדול: חופשה חווייתית למהדרין בקפריסין, עם מיטב החוויות".

קוקה-קולה מודה לזוכים במבצע ומזמינה אותם ואת כל המשתתפים במבצע להמשיך לעשות טוב למען הקהילה וליהנות מרגעים מהנים, מאושרים וחווייתיים עם קוקה-קולה, הטעם האמיתי.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד