י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"זו חוצפה"

הלכה לאסוף דואר בשכונה החרדית והתרתחה

כשסטודנטית חילונית הגיעה לאסוף דואר בסניף הממוקם בשכונה חרדית, היא גילתה שלט שביקש להגיע בלבוש צנוע, שקומם אותה וכתבה שלט תגובה משלה

הלכה לאסוף דואר בשכונה החרדית והתרתחה
חבילות דואר צילום: רויטרס

אלישבע מולדבסקי, סטודנטית ירושלמית שלומדת בבצלאל, הגיעה השבוע לסניף הדואר בשכונת גאולה שבירושלים בכדי לאסוף דבר דואר שהמתין לה שם. כשהגיעה מולדבסקי לסניף היא גילתה כי על דלתות סניף הדואר הודבק פתק ובו מתבקשים הבאים להגיע בלבוש צנוע.

בראיון לעיתון 'ידיעות אחרונות' שפורסם הבוקר, סיפרה מולדבסקי כי היא כועסת מאוד. "זו חוצפה, אני לא יכולה שלא להגיע לשם. לא היו שמים שלט כזה במשרד הפנים או במס הכנסה".

אין מדובר בסניף דואר רשמי אלא בתחנה לחלוקת דואר הממוקמת סמוך לכיכר השבת בשכונת גאולה. מולדבסקי, שמתגוררת ברחוב יפו ומשוייכת לתחנת החלוקה הזו, פנתה מספר פעמים לדואר ישראל בבקשה להחליף את התחנה אליה מגיע הדואר שלה, אך נענתה כי אין זה אפשרי.

"אף פעם לא הייתה לי בעיה עם איך שאני מתלבשת והגעתי גם עם הכלבה שלי. העובדים היו סבלנים ומכילים ואף פעם לא העירו לי", סיפרה מולדבסקי שהחליטה בתגובה לכתוב פתק משלה, בו היא מבקשת ממי שמפריע לו המראה שלה לכסות את עיניו, ולתלות אותו בכניסה לסניף.

מדואר ישראל נמסר בתגובה למקרה כי מדובר ביוזמה מקומית של בעל מכולת הנמצאת בלב שכונה חרדית ומוסרת חבילות למאות תושבים ברמת שירות גבוהה ביותר. בעל המקום שתלה את הפתק על דעת עצמו, הסיר אותו לבקשתנו. יודגש שהשיוך הינו גיאוגרפי ולכן החבילות מגיעות סמוך לבית הלקוח. במידה והלקוחה מעוניינת והלקוחה לאסוף את החבילה ממקום אחר, עליה להזמינה לכתחילה לכתובת אחרת, למשל מקום עבודתה".

דואר גאולה צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד