י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שיאי הסתה חדשים

התושב לרה"ע: תכין אקדח לסגן השר החרדי

ההסתה נגד הציבור החרדי התדרדרה היום לתהומות בלתי מוכרים, כאשר על עמוד הפייסבוק של ראש עירייה דרומית הופיעה היום קריאה של תושב העיר לרה"ע להכין את נשקו האישי לקראת בואו של ליצמן • בחסידות הגיבו ל'בחדרי': ראש העיר איחר את הרכבת - נריץ מועמד מולו

ליצמן ובן חמו בעבר. קרדיט תמונה ראשית: פלאש 90
ליצמן ובן חמו בעבר. קרדיט תמונה ראשית: פלאש 90

ההסתה כנגד הציבור החרדי בעיר ערד שוברת שיאים חדשים, כאשר תושב העיר הציע לרה"ע ניסן בן חמו להכין את הנשק לקראת בואו של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן הגוראי.

האמירה המסיתה הגיעה בתגובה לתיעוד שהעלה בן חמו לרשת פייסבוק, בו הוא נראה מתאמן על מטווח ירי וכתב "לוחם נשאר לוחם... חוזר לכשירות עם המדריך יורם כהן במטווח ערד".

בתגובה, כתב לו אחד התושבים: "תהיה מוכן אם ליצמן מגיע אליך". זאת בצל המתח הגובר בין ראש העיר לתושבים החרדים מחסידות גור לקראת הבחירות המוניציפליות הקרבות.

בעקבות פניית 'בחדרי חרדים' לראש העיר, הודיע בן חמו כי הוא מסיר את התגובה מעמוד הפייסבוק שלו. "לא ראוי ולא מקובל לחלוטין", אמר.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי לאחרונה פנו גורמים במשטרת ערד לראשי חסידות גור בעיר ואמרו כי לבקשתו של ראש העיר הם מעוניינים לתווך פגישה בינו לחסידים, וזאת לקראת הבחירות המקומיות בעיר. 

אולם, גורמים בחסידות גור אמרו ל'בחדרי חרדים', כי: "ניסן בן חמו כנראה איחר את הרכבת. נעשו כבר כמה מהלכים ושיתופי פעולה מאחורי הקלעים, להבאת מועמד חילוני מוסכם על קהלים רחבים, שיתייצב מול ניסן בן חמו בבחירות הבאות ויזכה גם לתמיכת החסידים". 

קודם לכן דווח ב'בחדרי חרדים' כי בעקבות איום של חסידי גור בעיר, לפיו במידה ויפורסמו שלטים או חולצות מבזות עם תמונות האדמו"ר, הרי שכל חסידי גור מהארץ יבואו להפגין בערד - הרגיע ראש העיר את התושבים ובלם את המהומות. 

ניסן בן חמו אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי: "חסידות גור מחפשת בנרות תמונת ניצחון אבל האמת רחוקה מכך מאוד. בחרתי לתת הזדמנות אחרונה להידברות מתוך אחריות כראש עיר לפני שהעיר נכנסת למלחמה כוללת. אבל במקום להושיט יד הם ממשיכים להתסיס את האווירה. חסידי גור יכולים להיות רגועים שגם ב-2018 אבחר ללא הקולות שלהם וערד תמשיך להיות עיר ליברלית פלורליסטית עיר של תיירות ואומנות".

ערד גור ערד ניסן בן חמו יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד