ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
באקדח, בפטיש ובאסלה | צפו

לא במאה שערים: ניפוץ אייפונים המוני

תומכיו של נשיא טורקיה הפופולרי החלו להשחית בפומבי ולהעלות לרשת סרטונים בהם הם נראים מנפצים ומשחיתים מכשירי אייפון - למרות ערכם הרב - בהיענות לקריאתו של ארדואן. צפו במראות, שכמוהם הורגלנו לראות לעתים דווקא בשכונות חרדיות, ומנימוקים אחרים

לא במאה שערים: ניפוץ אייפונים המוני

הלירה הטורקית קרסה בימים האחרונים עקב סנקציות שהטיל הנשיא טראמפ על טורקיה. הסולטן הטורקי לא נשאר חייב, וביקש מאזרחי טורקיה להפסיק לרכוש טכנולוגיה אמריקנית, כשהוא שם דגש על מכשיר האייפון של חברת אפל, מה שהוביל את תומכיו להתחיל לנפץ את הסמארטפונים הללו - ולהעלות לרשת את הסרטונים.

המתיחות בין טורקיה לארצות הברית לא פוסקת. לאחר שטראמפ כעס על ארדואן, שלא שחרר את הכומר האמריקאי שנעצר בחשד שלקח חלק בנסיון ההפיכה לפני כשנתיים - שלא צלח - שחרר ארדואן את הכומר למעצר בית. זה לא סיפק את טראמפ, שהכריז על סנקציות.

הסנקציות הללו הובילו את נשיא טורקיה ארדואן לבקש מאזרחי טורקיה להחרים מוצרים מארצות הברית, כשהוא מבקש לא לרכוש מוצרים אמריקאים ולהעדיף מוצרים מתוצרת מקומית.

אזרחי טורקיה הנאמנים לארדואן, החלו לנפץ אייפונים ולהשמיד ולהשחית מוצרים אמריקנים. הללו העלו תיעודים של ההשחתה, כשאחד מהם אף יורה באייפון עם אקדח. בתיעוד נוסף נראה גבר מנפץ עם פטיש מספר אייפונים, וילד שופך בקבוק קוקה קולה לתוך האסלה.

 

אייפון רג'פ טייפ ארדואן דונלד טראמפ משבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד