י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לא חשבתי שאפשר למלא את המקרר בלי לצאת מהמזגן!

כשהשקיות, המלאות כל טוב, בכשרות מהדרין, בטריות מדהימה ובסדר מופתי, ניצבו למרגלות שולחן המטבח והכל בלי שיצאתי לרגע מהמזגן

לא חשבתי שאפשר למלא את המקרר בלי לצאת מהמזגן!
צילום: פיקסביי

אתן מכירות את זה, במקרר נשארו כמה ביצים, המלפפון האחרון הסתיים אתמול בארוחת הערב ומה שנשאר בבית זה לחם פרוס, חצי חבילת פתיתים וקצת חלב בקרטון. זמן טוב לצאת לקניות.

רפרפתי באתר כדי להתעדכן בחדשות היומיות, ולפתע קפצה המודעה בצד ימין, ראיתי את מה שבהחלט יכול לעזור לי, האתר של 'ישיר למהדרין', שירות חדש שחברה כבר המליצה לי עליו השבוע, אז החלטתי לנסות, מה כבר אפשר להפסיד.

"כשהשקיות, המלאות כל טוב, בכשרות מהדרין, בטריות מדהימה ובסדר מופתי, ניצבו למרגלות שולחן המטבח והכל בלי שיצאתי לרגע מהמזגן ובלי להיסחב בחום של בין הזמנים עם התינוק. הלב שלי דילג מאושר. הופתעתי לטובה גם ממה שלא חשבתי שיגיע בצורה טובה.

בעוונותיי, לא חשבתי שבאמת כל הפירות יהיו יפים וטריים וחשדתי שיתחבא שם גם איזה גזר עייף, אבל הסתבר שבחרו לי את הפירות והירקות הטובים ביותר. הכל הגיע בשקיות נייר חומות, ממותגות, ובתוך כמה דקות הבית היה מלא ומסודר בלי שהייתי צריכה לסחוב כלום.

הופתעתי, קל למצוא את המוצרים באתר, המשלוח הגיע בצורה יפה, בהחלט הפתעה נעימה. אני שמחה שכעת אפשר להזמין באון ליין ממקום שכל המוצרים מהדרין. הייתי חייבת לספר גם לכן. תנסו ותופתעו גם אתן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד