י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ארבעה ימים סביב הכנרת על אופניים חשמליות

לא צריך לטוס לחו"ל בשביל ארבעה ימים של מסלולי אופניים אתגריים סביב הים. אתם יכולים במשך ארבעה ימים לרכב על אופניים חשמליות סביב אגם הכנרת

ארבעה ימים סביב הכנרת על אופניים חשמליות
צילום: MAGNUM

סביב האגם, הוכשרו שבילי אופניים מיוחדים. רמת הקושי נעה בין רמה קלה, לבין שבילים אתגריים. במהלך ימי הרכיבה, תוכלו לעשות חניות ולאכול ארוחות במסעדות דגים משובחות. תוכלו לשלב סיורים בשמורות טבע ואתרים היסטוריים. תוכלו לשלב גם לינה ורחצה בחופי הכנרת. הבה נצא לדרך.

התחלה- הטיילת של טבריה:

את ימי הרכיבה על אופניים חשמליות, מומלץ להתחיל בשעות הבוקר המוקדמות בטיילת של טבריה. אפשר לשלב רכיבה וסיור בטיילת של טבריה, בשעות מוקדמות בבוקר, בהן הטיילת לא הומה אדם. מהטיילת עולים לכיוון צפון לעבר חוף דקל, ומשם מתחיל שביל הרכיבה. בתחילת החלק הראשון של המסלול, עוברים ליד מעיינות. אפשר לשלב עצירה באזור המעיינות במהלך המסלול.

מ"גלילאו"- ל"כרי דשא"

בהמשך המסלול, עוברים דרך מתחם גלילאו. משם, ממשיכים בשבילי עפר לכיוון "כרי דשא". מומלץ להפסיק את היום הראשון לרכיבה באכסניית "כרי דשא", וללון באכסניה זו ללינת לילה. במהלך האירוח ניתן לשחות בבריכה באכסניה, לאכול, ולרחוץ בחוף הים של הכנרת. אפשר לנסוע בלילה במונית אל הטיילת בעיר טבריה, לסייר בטיילת, ולראות את האורות של האניות השטות על הים.

מ"כרי דשא" ל"כינר":

ביום השני, יוצאים ברכיבה על אופניים חשמליות מהמושב "כרי דשא", לכיוון טאבחה. חלק מהדרך, עוברים בשבילי עפר ליד הכביש. בהמשך הדרך עוברים ליד "כפר נחום". זו הזדמנות לרדת, ולסייר בשרידי העתיקות, ולבקר במעיינות שבמקום. בהמשך הרכיבה, עוברים את גשר אריק. מ"גשר אריק", ממשיכים במסלול הנקרא "מסלול צופה כנרת". את הרכיבה ביום השני, מומלץ לסיים בבית הארחה "כינר".

מ"כינר" אל כפר הנופש "מעגן":

את הלילה מומלץ להעביר בבית הארחה "כינר". את שעות הבוקר מומלץ להקדיש לרחצה בחוף "כינר", ובבילוי בבריכה, ובמתקני הספורט של כינר. לקראת שעות הצהריים, מומלץ לחדש את הרכיבה, ולרכב על אופניים חשמליות ולרכב לכיוון קיבוץ "עין גב". מומלץ לעצור בקיבוץ "עין גב", ולאכול במסעדת הדגים בקיבוץ. מקיבוץ עין גב", ממשיכים לרכב לכיוון "קיבוץ האון". מקיבוץ "האון", ממשיכים לרכב עד כפר הנופש "מעגן". שם, מומלץ להשאר ללינת לילה.

מכפר הנופש "מעגן" בחזרה אל טבריה:

ביום האחרון של מסע הרכיבה על אופניים חשמליים, הדרך תהיה ארוכה ומעניינת. מכפר הנופש "מעגן", רוכבים עד הטיילת, עד לסכר "דגניה". מסכר דגניה, ממשיכים לרכב לכיוון קיבוץ "כנרת". מומלץ לעצור ולטייל בשפך הירדן המתחבר לכנרת. החיבור נמצא ליד "קיבוץ כנרת". אפשר לשוט בקיאקים על הירדן מקיבוץ כנרת. מקיבוץ "כנרת", ממשיכים לרכב על המדרכה לצד הכביש. מגיעים ל"חמי טבריה". מומלץ לעצור ב"חמי טבריה", לצורך רחצה במעיינות החמים, ובחוף הכנרת. מ"חמי טבריה", ממשיכים בטיילת ובמדרכה, עד שמגיעים לנקודת ההתחלה: טיילת טבריה.

לסיכום:

סקרנו עבורכם 4 ימי נופש של רכיבה ואטרקציות סביב אגם הכנרת. תמיד אפשר להוסיף עוד עצירות המשלבות אטרקציות בדרך.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד