י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"ארקוד משמחה אם איראן תתקוף בישראל"

יו"ר האופוזיציה נפגש עם חמאס בפרלמנט

מנהיגה של מפלגת הלייבור האופוזיציונית בבריטניה ממשיך לעורר סערה, כשהפעם מתברר כי נפגש עם אנשי חמאס רדיקליים הקוראים להשמדת ישראל, בתוך מבנה הפרלמנט בלונדון

יו"ר האופוזיציה נפגש עם חמאס בפרלמנט
קורבין צילום: רויטרס

העיתון הבריטי 'דיילי מייל' מדווח כי ג'רמי קורבין, מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, נפגש עם חברי חמאס בפרלמנט של הממלכה, חצי שנה לפני שמונה להיות יו"ר המפלגה.

מפלגת הלייבור, המובילה את האופוזיציה הבריטית, היא אנטישמית, חבריה מעודדים ארגוני טרור, ומעלילים על ישראל עלילות שווא. קורבין גם תומך בצעדה של חיזבאללה ברחובות לונדון.

על פי הדיילי מייל, קורבין נפגש עם קבוצה של קיצונים אסלאמיים ידועים לשמצה בפרלמנט, כולל אחד שהוביל חרם על יום הזיכרון לשואה וקרא לתקוף על הצי המלכותי הבריטי.

הפגישה התקיימה בבית הלורדים, שישה חודשים לפני שקורבין מונה למנהיג הלייבור. היא כללה לפחות ארבעה מהקיצונים המשפיעים ביותר בבריטניה.

בתמונה מאירוע ב- 2015 בפרלמנט, נראה קורבין מוקף בדאוד עבדאללה, החתום על מכתב בו נאמר כי יש לתקוף את הצי המלכותי אם ינסה למנוע הברחת אמצעי לחימה לקבוצות טרור בעזה.

תומך טרור נוסף שהשתתף בפגישה עם קורבין היה עזאם תמימי, שאמר בעבר שהוא רוצה להתפוצץ בפיגוע התאבדות. "להקריב את עצמי הוא עניין אצילי" הוא אמר לבי.בי.סי. "זו הדרך הנכונה לרצות את אלוקים, ואני הייתי עושה את זה אילו היתה לי ההזדמנות".

עוד תומך טרור חמאסי, זאהר אל-ביראוי, המקורב להנהגת חמאס, נראה יושב קרוב לקורבין, יחד עם מוחמד סוואלה, שייצג את חמאס בביקור ברוסיה בשנה שעברה.

ג'רמי קורבין גם נפגש עם עבד אל-בארי עטואן, שאמר שהוא "ירקוד משמחה בכיכר טרפלגר אם איראן תתקוף את ישראל".

כזכור, ביום ראשון האחרון דווח בבריטניה כי מנהיג מפלגת הליייבור הבריטית ג'רמי קורבין השתתף בכנס עם מנהיג חמאס, שאחראי לפיגועים עם יותר מ-100 הרוגים, כך דווח ה'דיילי טלגרף' הבריטי.

ג'רמי קורבין מפחיד מאד את היהודים בבריטניה. הוא וכמה מחברי הפרלמנט בהווה ולשעבר, כולל חברי מועצות מקומיות ועיריות, לא מפסיקים לספק ביטויים אנטישמיים קשים ומפחידים. בשבועות האחרונים 'נפלטו' לכמה מהם ביטויים, שלא היו מביישים את היטלר ושאר כנופיית שונאי ישראל לדורותיהם.

בעוד היהודים חוששים בבריטניה, קורבין ממשיך לתת מתנות למתנגדים שלו, כשכל שבוע הוא מעורב בסקנדל חדש. לפני מספר ימים התברר שהוא השתתף בתוניס בטקס למחבלים של אולימפיאדת מינכן, בו נרצחו 11 ספורטאים ישראלים. הפוליטיקאי הניח זר פרחים על קברם. כשנשאל על כך ענה: "הייתי שם אבל לא הייתי מעורב. הנחתי זר לאזרחים שנהרגו על ידי המוסד וחיל האוויר הישראלי".

שלשום פרסם הטלגרף הבריטי כי קורבין האנטישמי נפגש מנהיגי חמאס, ביניהם חוסאם בדראן, שהיה במשך מספר שנים מפקד הזרוע הצבאית של החמאס בשומרון, והיה מעורב בתכנונם של פיגועי התאבדות שבהם נרצחו כמאה ישראלים, הוא נלכד על ידי ישראל בשנת 2002 ונדון ל-17 שנות מאסר, אך שוחרר בשנת 2011, במסגרת ההסכם לשחרור גלעד שליט.

הוא הצטרף ב-2012 לכנס בתוניס עם חאלד משעל, המנהיג המדיני לשעבר של חמאס, הנמצא ברשימת מסורבי כניסה לבריטניה, וד"ר עבדול עזיז עומר, שקיבל שבעה מאסרי עולם על חלקו בהכנת חגורות נפץ, שני המחבלים שוחררו שנה קודם לכן בעסקת שליט.

גרמי קורבין מפלגת הלייבור ארגון חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד