י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זעזוע

כתובות נאצה וצלבי קרס מחוץ לאהל האדמו"רים

צלבי קרס וכתבות נאצה "יהודים הסתלקו מרוסיה, זו האדמה שלנו", התגלו מרוססים מחוץ לבית החיים בעיירה לובאוויטש, בו טמונים אדמו"רי החסידות • השליח המקומי: "המשטרה מבטיחה להגביר את סדרי האבטחה במקום ונחושה למצוא את מפירי הסדר ולמצות איתם את הדין"

כתובות נאצה וצלבי קרס מחוץ לאהל האדמו"רים
ריסוס כתובות מחוץ לאהל אדמו"רי חב"ד צילום: באדיבות המצלם

בבוקר יום שישי האחרון גילו תושבי העיירה ליובאוויטש שברוסיה, כיתובי נאצה על צידו החיצוני של גדר "חצר רבותינו נשיאנו בליובאוויטש".

הכיתובים "יהודים הסתלקו מרוסיה, זו האדמה שלנו", לוו בצלבי קרס.

הרב גבריאל גורדון, שליח חב"ד והאחראי על המקומות הקדושים בליובאוויטש, מסר בתגובה כי "בהוראה ישירה של ראשי הממשל המקומי והמחוזי שנמצאים בקשר תמידי וידידותי איתנו הוקם צוות חקירה שעומל למצוא את העומדים מאחורי גילויי האנטשמיות בעיירה השקטה הידועה על תושביה המתנהגים בידידות ליהודים שמבקרים תדירות בעיירה".

ההשערה היא שהדבר נעשה על ידי גורמים אנטישמיים המתגוררים מחוץ לאיזור.

יש לציין שכל זה מתרחש בימים בהם מורגשת בעיירה תכונה גדולה לקראת ט"ו אלול, בו ייערך אירוע היסטורי של חנוכת שלב ראשון של עבודות התשתית ושיפוץ בית החיים בו נמצא אוהל אדמו"רי חב"ד, בהם האדמו"ר בעל ה'צמח צדק' והאדמו"ר המהר"ש, זכותם תגן עלינו.

"אנחנו נחושים להמשיך בעז"ה בכל תוכניות הפיתוח כפי המתוכנן וביתר שאת וביתר עוז. למבקרים אין כל סיבה לחשוש. המקום הינו מאובטח והמשטרה מבטיחה להגביר את סדרי האבטחה במקום ונחושה למצוא את מפירי הסדר ולמצות איתם את הדין", אומר הרב גורדון.

כתובות גרפיטי צלבי קרס עיירת ליובאוויטש רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד