י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שבה לחיים

נדקרה קשות ואמש בירכה 'הגומל' במסיבת הודיה

לפני כחודשיים נפצעה שובה מלכה בפיגוע דקירה. הפציעה הייתה קשה וההתאוששות המהירה שלה הפתיעה את כולם. אמש ערכה משפחת מלכה סעודת הודיה כדי לפרסם את הנס הגדול שקרה לשובה • צפו

נדקרה קשות ואמש בירכה 'הגומל' במסיבת הודיה
זירת פיגוע. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

לפני כחודשיים נפצעה הנערה שובה מלכה באורח קשה בפיגוע דקירה שאירע בעיר עפולה. היא הצליחה לריב עם המחבל ואף לנסות להדוף אותו, אך הדקירות פגעו בה באופן קשה והיא הובהלה לבית החולים. אמש, לאחר חודשיים וחצי של החלמה, חגגה שובה את החזרה לחיים במסיבת הודיה מרגשת, עליה סיפר כתב 'כאן', אוריה אלקיים, בן דודה של הנערה.

באירוע נעמדה שובה ובירכה ברכת "הגומל", כשלצידה עומדים הוריה הנרגשים והקהל שהקשיב וענה לברכתה.

בכתבה ששודרה אמש ב'כאן חדשות', סיפרו שובה ואמה על התקופה האחרונה, על הפציעה ועל החלומות לעתיד.

באדיבות תאגיד השידור הציבורי - 'כאן' 

כזכור, החלמתה המהירה של שובה הפתיעה את הרופאים אך לאחר מספר שבועות של שיפור, הדרדר שוב מצבה והודעה שהופצה בשם אמה ביקשה מהציבור להתפלל עליה שוב.

במהלך אישפוזה הפגינה שובה אמונה גדולה כשהסבירה לכתבים הרבים שרצו לצטט את דבריה כי הגבורה שלה והיכולת שלה להילחם במחבל מגיעים מריבונו של עולם ותיארה להם את הרגעים הקשים של התקיפה: "התרגילים שעושים שמתאמנים על ה'בום', באו אלינו לאולפנה לעשות סדנה כזו להיות בהיכון כשבאים אליך, ישר לצעוק ישר לרוץ. מלמדים לתת בעיטה ולחטוף את הסכין, לא הייתי ברמה כזו, אבל מלמדים לצעוק חזק ולברוח, אז התאמנתי על זה הרבה. הייתה לי תחושה שזה יהיה נצרך".

המחבל שדקר את שובה נמלט מזירת הפיגוע וכשנתפס אמר בחקירה כי החליט לדקור בתוך שטח ישראל אדם דתי או חייל ושובה שנראתה לו "מתנחלת" לדבריו, התאימה למה שחיפש.

שובה מלכה פיגוע דקירה סעודת הודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד