כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תפנית דרמטית > חשיפת 'בחדרי'

"כאוס ב'דגל'" • רבה של טלז-סטון שתמך ברביץ - חוזר בו ומאשים

חוסר וודאות במרוץ - ובסיעה הליטאית בכלל • רבה של המועצה המקומית הסמוכה לירושלים, שהביע תמיכה במועמדותו של רביץ לראשות, חוזר בו ומסביר: "אני לא יודע מה קורה ב'דגל', מקלב מציע לי את רביץ - גפני מודיע שרוזנטל ימשיך" • 'בחדרי חרדים' חושף בלעדית את כל הפרטים

"כאוס ב'דגל'" • רבה של טלז-סטון שתמך ברביץ - חוזר בו ומאשים
גפני ומקלב לצד רבה של טלז סטון צילום: צילומים: פלאש 90 ולשמה גולדפרב

חשיפת 'בחדרי': הדרמה ביישוב הקטן שבמבואות כביש ירושלים-תל אביב ממשיכה להעסיק את חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, ומובילה למתקפה קשה של רב הישוב.

 לידי 'בחדרי חרדים' הגיעו דברים שאמר הבוקר הרב אריה שולמן, בשיחה עם מקורביו לאחר תפילת שחרית, בוההתייחס לדרמה המתחוללת במועצה בימים האחרונים.

"אני לא מבין מה קורה ב'דגל'. ביום ראשון מקלב מתקשר אלי אלי והציג לי את (יצחק) רביץ ותמכתי בו, ואז גפני נפגש עם רוזנטל ואמר כי הוא ימשיך", התבטא הרב.

לדברי הרב שולמן: "אם אין לי את התמיכה של 'דגל' - לא בטוח שאתמוך ברביץ. שרביץ יתעסק עם דגל ואז נדבר....".

ברקע הדברים עומד סחרור גדול אותו חווים תושבי טלז-סטון, לאחר שבתחילת השבוע דיווח 'בחדרי חרדים' כי מסתמן שיצחק רביץ יתמודד לראשות המועצה, לאחר שקיבל את תמיכתו של הרב אריה שולמן.

אלא שאתמול (שלישי) נועד ראש המועצה המכהן, כפי שפורסם אז ראשונה ב'בחדרי', עם יו"ר 'דגל' חה"כ משה גפני, בבית הסיעה בבני ברק.

לאחר הפגישה אמר רוזנטל בראיון ל'קול ברמה': "נכון לעכשיו לפני כמה שעות שישבתי במשרדי דגל התורה בבני ברק סיכמנו שנהיה בקשר בימים הקרובים להכין ולהרכיב את הרשימה ותכנית פעולה כל מה שצריך להכין בבחינת מה שטרחת בערב שבת, תאכל בשבת".

רוזנטל הוסיף אז כי: "המחשבה שלי היום להמשיך בעשייה, יש המון מה לעשות, הרחבת היישוב להביא יותר זוגות צעירים ומשפחות, פתרונות דיור, תעסוקה, כוללים ובתי כנסת".

יצחק רביץ אורי מקלב משה גפני הרב שולמן טלז סטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד