י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הפעם הם צודקים"

השר כץ מצדיק את החרדים ודוחה העבודות בחצי שנה

בראיון שהעניק השר כץ באולפן 'החדשות', הוא תקף ואמר, "הפעם אני חושב שהחרדים צודקים", והבהיר כי "העבודות יידחו בשלב זה בחצי שנה" 

השר כץ מצדיק את החרדים ודוחה העבודות בחצי שנה
פלאש 90

אחרי הקפאת עבודות בניית 'גשר יהודית' בנתיבי איילון והמתקפה החריפה שספג מהאופוזיציה מראש עיריית ת"א ומהתקשורת, שר התחבורה ח"כ ישראל כץ, מכריז על דחייה של חצי שנה ותוקף את מבקריו.

בראיון שהעניק השר כץ למהדורה המרכזית של חברת 'החדשות', אמר, "לפני שנתיים הייתי בעימות עם החרדים כי חשבתי שהם לא צודקים, אבל הפעם אני חושב שהם צודקים, העבודות יידחו בשלב זה בחצי שנה".

כץ הוסיף והבהיר, "אני לא הולך לאשר את ביצוע העבודות בנתיבי איילון לא בסופי שבוע וגם לא באמצע השבוע! ההודעה שהוציא חולדאי דרך נתיבי איילון היא הודעה פוליטית מוזרה. חולדאי לא יקבע מתי לחסום את איילון".

בנוסף, כתב הדתות יאיר שרקי פרסם הערב במהדורה, מסמך ששיגרו במשטרת ישראל להנהלת נתיבי איילון לפני תקופה ממושכת, בה טענו כי לא ניתן לבצע את העבודות במהלך השבוע.

"על מנת לבצע את התוכנית שהוצגה, נוכל לאשר עבודה זו בשבת בלבד", כתבו במשטרה, זאת בגלל "שתנועת הרכבות מופסקת באותה העת, נפחי התנועה קטנים והפגיעה בחיי השגרה מינימלית".

עוד נכתב במסמך של משטרת ישראל, "באמצע השבוע לא ניתן לאשר חסימה מהסוג הנ"ל למשך ארוך כל כך הן בהיבט הציבורי והן בהיבט הביטחוני".

בתוך כך, בערוץ 'כאן11' דווח, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, היה מעורב בעצירת העבודות בשבת על הגשר באיילון. בכיר בלשכת ראה"מ הסביר כי "נתניהו לא מוכן למשבר חדש מול החרדים".

ישראל כץ עבודות בשבת רון חולדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד