כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בעקבות ההסכם שנחשף ב'בחדרי' > פרסום ראשון

היוזמה החדשה בתנועה הספרדית: חיים ביטון לראשות העיר אלעד

בעקבות ההסכם המתגבש באלעד שנחשף אמש ב'בחדרי', במסגרתו יוצב נציג 'דגל התורה' בראשות העיר אלעד - בהסכמת ש"ס, בשעות האחרונות מקדמים בש"ס את מועמדותו של המנכ"ל חיים ביטון, כמועמד מטעמה לראשות העיר: "מחייב אותנו לפעול מחדש על מנת שלא נתבזה"

היוזמה החדשה בתנועה הספרדית: חיים ביטון לראשות העיר אלעד
חיים ביטון עם אריה דרעי צילום: יעקב כהן

חשיפת 'בחדרי חרדים' ממשיכה לעורר גלים: בשעות האחרונות נשמעים קולות של זעם במפלגה הספרדית - ש"ס, בעקבות ההסכם המתגבש באלעד שכזכור נחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', במסגרתו יוצב בראשות העיר אלעד נציג מטעם 'דגל התורה' - בהסכמת ש"ס.

פרסום ראשון - ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעות האחרונות מקדמים גורמים בש"ס את מועמדותו של מנכ"ל המפלגה חיים ביטון כמועמד מטעמה לראשות העיר. 

"ביטון הוא מנכ"ל מצליח שהביא שורה של הישגים למפלגה ויכול להצעיד אותה לראשות העיר שהכי חשובה לש"ס", אומר גורם במפלגה ל'בחדרי חרדים'.

לדברי הגורם הש"סי: "הכעס שמתעורר אצלינו בשעות האחרונות נעוץ בסיבה המרכזית בגינה ש"ס יצאה לבחירות המוניציפליות והיא - כיבוש ראשות העיר אלעד כשהמטרה הייתה להציב כמועמד לראשות העיר מועמד ספרדי ובסוף אנחנו מוצאים את עצמינו עם מועמד אשכנזי, אז למה התחלנו את כל הסאגה הזאת?".

לדבריו, "התחלנו את המגעים עם מטרות מאוד גבוהות של כיבוש ראשות העיר בתמיכת דגל התורה, התפשרנו על מועמד ליטאי עם שם משפחה ספרדי ובסוף אנחנו נתמוך במועמד אשכנזי של דגל התורה. הדבר הזה מחייב אותנו לפעול מחדש על מנת שלא נתבזה והימים הקרובים הם קריטיים".

יש לציין כי בקרב עסקניה ובוחריה של ש"ס לא ברורה עדיין מהי החלטתו של היו"ר אריה דרעי, ועל כן בימים הקרובים צפויים להירשם לחצים רבים בין מתנגדי התמיכה במועמד אשכנזי ובין מתנגדיהם.

השיקולים הרבים צפויים להגיע על ידי דרעי - לשולחנו של נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן - שם מחזיק ביטון ביתרון נוסף בשל קרבתו לבנו של נשיא במועצת הרב יעקב כהן.

מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, מסר בתגובה לפרסום ב'בחדרי חרדים', "הפרסומים על ריצה שלי כביכול לראשות העיר אלעד מופרכים וחסרי שחר. כנראה שבעונת הספינים הנוכחית כל בדותא הופכת לכותרת ראשית".

הסכם אלעד ש"ס חיים ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד