י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קמפיין השנאה

ראש העיר מתגאה: עצרתי בניית שכונה חרדית

זה הצליח אז, הוא מאמין שזה חייב לעבוד גם הפעם. ראש עיריית ערד הולך שוב על קמפיין שנאה נגד החרדים המתגוררים בעירו ומונה את הצעדים שנקט נגדם במהלך הקדנציה הראשונה שלו שתסתיים בעוד כחודשיים

ראש העיר מתגאה: עצרתי בניית שכונה חרדית
ניסן בן חמו ראש העיר ערד צילום: פלאש 90

לאחר קדנציה מלאה שנאה ורדיפה, ראש עיריית ערד ניסן בן חמו, שמתמודד שוב על מקומו בראשות העירייה מטעם סיעת 'יש עתיד' ומשיק בימים אלו את קמפיין הבחירות שלו, תחת הסלוגן 'עובדות - רק עובדות", מונה ומתגאה במעשיו נגד הציבור החרדי. 

במסמך שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בין שלל ה'הישגים' מתגאה בן חמו ב"עמידה איתנה במאבק על צביון העיר מול ליצמן ושותפיו", ובכך ש"ריסן את קהילת גור במאבק נחוש בתמיכת התושבים, כיום גור מקבלים רק את מה שמגיע להם כחוק ויש הכרה בכוח החילוני ושקט במרחב הציבורי".

בנוסף מתגאה בן חמו כי, "חסידות גור מחוץ לקואליציה בהתאם להתחייבות שניתנה", "שבירת השליטה של ועדת הדיור של גור מחירי הדירות בערד עלו ב-40%".

בנוסף, מנכס לשבחו את "עצירת הבנייה של שכונה חרדית שתוכננה בקדנציה הקודמת", "העברת חוק עזר עירוני המאפשר פתית עסקים בשבת" וגם "הגשת תביעות לפינוי לכל הנכסים בפלישה".

כזכור, במהלך הקדנציה החולפת ניהל בן חמו מאבק אישי נגד הציבור החרדי בעיר, במהלכו יצאה חסידות גור לעצרת מחאה ענקית בירושלים, לאחר שפגע בקודשי ישראל, כשעודד מפגינים חילונים להכנס לבית הכנסת המקומי ולהפריע למתפללים במהלך תפילת השבת. 

ממטהו של המועמד לראשות העיר משה אדרי, נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "הקמפיין שלנו מושתת על אהבת חינם ואיחוי הקרעים והשסעים שנוצרו בעיר. תושבי ערד מבינים שאותה דרך שהצליחה לנצח בחירות בעבר, היא דרך פסולה שהצליחה לקרוע לגזרים עיר שלמה והפכה את ערד לעיר רוויית שנאה ופחד, עיר שהיתה סמל לאחדות ואחווה, עלתה לכותרות בגלל שנאת חינם שהרסה כל חלקה טובה בעיר".

אנשי המטה מסרו עוד, כי "ערד של היום, היא עיר עצובה וחיוורת. הצעירים והמשפחות החזקות נוטשים את העיר בהמוניהם. יש קיפאון כמעט בכל תחום בערד ונדמה כי הזמן עצר מלכת. הבחירות שבפתח, הן הזדמנות מצוינת להכניס לעיר שלנו את ממשלת ישראל דרך הדלת הראשית, להוביל כאן פרויקטים בסדר גודל שלא נראו כאן אף פעם, אבל בעיקר, להחזיר את החיוך והתקווה לכל התושבים ללא שום הבדל בין שום מגזרים כאלה או אחרים. המוטו שלנו הוא חיה ותן לחיות ואני מבטיח שבעזרת ה', תושבי ערד יהיו גאים ושמחים לגור בעירם".

גור ערד ניסן בן חמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד