י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בתיעוד

המחוקק החרדי וניצולות השואה הודו לטראמפ על שגירש את הנאצי

לאחר גירושו של הנאצי בן ה-95, קיבץ המחוקק החרדי דב הייקינד ניצולות שואה המתגוררים בניו יורק ובסרטון שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, הם הודו לנשיא דונלד טראמפ, על כך שאחרי שנים רבות הוציא את הצדק לאור | "שמחתי לראות אותו מובל לאמבולנס, זו היתה שמחה אמיתית"

המחוקק החרדי וניצולות השואה הודו לטראמפ על שגירש את הנאצי
רוטרס

דב הייקינד נפגש אתמול (רביעי) עם ניצולות שואה, ותיעד אותן מודות לנשיא טראמפ על הגירוש, הייקינד אמר לניצולות, "תמיד הייתם אצלי מקום ראשון, תמיד דאגתי לכם, אתם אנשים שאיבדו משפחות, נלחמתי שנים לגרש את הנאצי, אבל הנשיאים הקודמים הבטיחו שיגרשו, והם לא גירשו, אז עכשיו אנחנו פה ביחד רוצים להודות לנשיא טראמפ, תודה לך הנשיא, תודה לך הנשיא".

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומר דב הייקינד, "שמחתי לראות אותו מובל לאמבולנס, זו היתה שמחה אמיתית. שנים ניסינו לגרש אותו ולא הצלחנו, הנשיאים הקודמים בוש ואובמה טענו שאף מדינה לא רוצה לקבל אותו, וזה נכון, אבל הם לא עשו מספיק, עד שהגיע טראמפ ועשה לזה סוף, הנאצי הזה לא רצה לעזוב את אמריקה, הוא קיווה שיצליח להשאר, אבל גרמניה שהכניסה אליה מיליוני מהגרים, לא תינזק מעוד נאצי אחד".

הייקינד עם ניצולי השואה

כזכור, אתמול צייץ הנשיא טראמפ בחשבון הטוויטר שלו על ההחלטה לגרש את הנאצי מארה"ב לגרמניה, והודה לחבר בית המחוקקים של ברוקלין לשעבר דב הייקינד, על שהוביל לגירושו של השומר הנאצי מארה"ב לגרמניה.

טראמפ כתב, "תודה לחבר בית המחוקקים דב היקינד מניו יורק על המלחמה שלך, בגירוש תושב נאצי ותיק בחזרה לגרמניה, אחרים עבדו על זה עשרות שנים", כתב מנהיגה של ארה"ב.

כזכור, הייקינד קיים לאורך השנים האחרונות מחאות מחוץ לביתו של הנאצי, וגרם לכך שהנושא לא יירד מסדר היום, הוא הפעיל מחוקקים נוספים שיעזרו לו לגרש את הנאצי.

בשנה שעברה קרא הייקינד לנשיא טראמפ וליועץ המשפטי לממשלה, ג'ף סשן, לגרש אותו, ועד הגירוש לעצור אותו כשוהה בלתי חוקי. הייקינד הצליח לגייס למשימה קרוב ל-100 מחבריו בסנאט, והם עזרו לו להביא את גירושו של הנאצי.

אתמול הגיע הייקינד לאולפני 'פוקס ניוז', להודות לנשיא טראמפ על הגירוש. הצעד הביא את טראמפ לצייץ ולהודות להייקינד הדמוקרטי. כזכור אתמול ארה"ב גירשה לגרמניה, קשיש בן 95, שהיה שומר במחנות הריכוז הנאציים, והתגורר בארצות הברית מאז 1957.

על פי צו מיוחד שהנפיק נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, רשות ההגירה גירשה את ג'ייקו פאליץ בן ה-95, שהתגורר בקווינס, ניו יורק לגרמניה. הרשויות בארה"ב סבורות כי הוא הנאצי הרשמי האחרון שהתגורר בשטחה.

במשרד המשפטים האמריקני אומרים, כי פאליץ שימש כשומר במחנה ההשמדה בפולין, עת היתה כבושה בידי הנאצים, ואחרי המלחמה הוא שיקר לגורמי ההגירה האמריקאים על חלקו בזוועות השואה, כאשר נכנס לארה"ב לאחר המלחמה.

דונלד טראמפ דב הייקינד נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד