י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מצעד ההזדהויות

דיין הכריז על הקמת סיעת 'איחוד הקהילות באלעד'

אבי דיין, מחזיק תיק הנדסה באלעד - הצהיר הערב על הקמת סיעה חדשה • אתמול אמר דיין כי במידה וישראל פרוש לא ירוץ לראשות העיר - הרי שהוא ישקול להתמודד על כס ראשות העיר

דיין הכריז על הקמת סיעת 'איחוד הקהילות באלעד'
יחצ

הזירה מתחממת: אבי דיין, מחזיק תיק הנדסה באלעד, הכריז בישיבת ההזדהות שהתקיימה הערב (חמישי) במועצת העיר על הקמת סיעה חדשה בשם 'איחוד הקהילות באלעד'.

בבחירות הקודמות עמד דיין בראש רשימת 'צעירים', שהתמזגה עם סיעת ש"ס בעיר. בהמשך חבר לקואליציה בראשות ישראל פרוש וגרר אחריו את סיעת ש"ס כולה.

כזכור, אתמול נחשף ב'בחדרי חרדים' כי דיין הצהיר שבמידה ופרוש לא יתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות – הרי שהוא ישקול בעצת רבותיו להתמודד לראשות.

דיין ציין את העובדה שסיעת ש"ס לא הציגה עד כה מועמד ספרדי ראוי – וכי הוא מקבל פניות רבות מתושבי העיר המבקשים ממנו להיות נציגם לראשות העיר אלעד.

בראשית ההודעה ששיגר דיין הוא כתב כי "בימים האחרונים פורסם על מספר שמות המיועדים להתמודד על ראשות העיר, כשהמכנה המשותף שלהם הוא כי הם אינם תושבי אלעד. מצד שני, תנועת ש"ס לא מציגה מועמד ספרדי ראוי שיכול לנצח ולהוביל את העיר. במקביל אני מקבל פניות רבות מתושבים וקהילות על כך שאלעד זקוקה, עכשיו יותר מתמיד, למועמד מוביל מקרב תושבי אלעד".

לדבריו של דיין, "אני ער לפניות הרבות ולרחשי הלב של הציבור ושוקל אפשרות להגיש מועמדות לראשות העיר אלעד, במידה וישראל פרוש לא יתמודד. בימים אלה אני מתייעץ עם רבותיי לפני קבלת החלטה".

 

אבי דיין אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד