י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרב מזוז במתקפה חריפה: כך הרס הווצאפ את משפחת המורה החרדית

הגר"מ מאזוז ראש ישיבת 'כסא רחמים', התייחס בשיעורו השבועי לנושא הכאוב ביותר בציבור החרדי - ההתמכרות לוואטסאפ, הרב סיפר מעשה נורא לשומעי ליקחו על אדם חרדי שפירק את משפחתו בגלל הוואטסאפ וזעק: "הילדים מסכנים, שבוע כאן שבוע כאן, הוא קרע אותם..."

הגאון רבי מאיר מאזוז. צילום: עזרא טרבלסי
הגאון רבי מאיר מאזוז. צילום: עזרא טרבלסי

הגאון רבי מאיר מאזוז ראש ישיבת 'כסא רחמים', חיזק את קהל השומעים בשיעורו השבועי במוצאי השבת לקראת הימים הנוראים, בדבריו התייחס למכשירי הסמארטפונים המתקדמים שאנשים שקועים בהם.

ל'בחדרי חרדים' הגיעו דבריו המלאים, "צריך לקבל קבלות לקראת ראש השנה, כמו למשל, לזרוק את המכשירים הלא טובים. יש מכשיר פשוט כביכול הוא בסדר, אבל יש בו וואטסאפ, ווואטסאפ הזה מחריב את העולם", אמר ראש הישיבה בכאב. 

הרב מאזוז אף סיפר לשומעי ליקחו מעשה נורא שהיה בימינו בעיר נתיבות, על אודות אדם אחד שראה את אחת המורות בבית הספר החרדי שהיא רווקה, שמישהו התקשר עמה דרך הוואטסאפ, לבסוף גרש את אשתו ולקח את המורה הזאת שלא יחשוב שהעולם הפקר, העולם לא הפקר, הוא... באשתו אחר כך גם היא ת... בו, והילדים מסכנים, שבוע כאן שבוע כאן, הוא קרע אותם... אז מה הרווחנו מכל המכשירים האלה?", זעק הרב מאזוז. 

"פעם אנשים היו מאושרים... אדם חושב שהוא "מתקדם" הם לא מתקדמים, אלא הולכים בחושך. קורעים משפחות הם ובניהם עד עולם. לכן צריך להתרחק מזה. אפילו אדם שמוכרח בשביל העבודה שלו, ייקח רק את המינימום האפשרי. אם אפשר בלי זה - עדיף. אני אין לי שום דבר מכל זה, יש לי טלפון כמו שעשו אבות אבותיי... טלפון שאומרים "הלו"... בלי "תא קולי" ובלי כלום", סיכם הגר"מ מאזוז את הנושא הכאוב העולה מידי פעם לסדר היום.

הרב מאיר מאזוז וואטסאפ כסא רחמים ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד