י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"כולם היו בהלם" > התלמידים מספרים ל'בחדרי'

בחור הישיבה הנחשבת שלף סכין ודקר את החברותא בחדר הקפה

שיא חדש של שפל בעולם הישיבות: בחור בן 17 שלף לפתע סכין ודקר שוב ושוב את החברותא שלו לספסל הלימודים בישיבה הליטאית הנחשבת. "הבחורים והאברכים היו המומים, לא הבינו מאיפה זה בא להם", מספר עד ראייה. הציבור מתבקש להתפלל למען הקרבן שנפצע באורח קשה

בחור הישיבה הנחשבת שלף סכין ודקר את החברותא בחדר הקפה
דקירה בישיבה במודיעין עילית צילום: גוגל מפות

בשעה זו נחקר תלמיד ישיבת 'כנסת הגדולה' בן 17 שנעצר לאחר שעל פי החשד דקר את חברו לישיבה וגרם לפציעתו הקשה. במקביל, החשוד בדקירה, נחקר בשעה זו בתחנת משטרת מחוז ש"י.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי השניים לומדים יחד בחברותא, ומסיבה שטרם הובררה, ואולי על רקע נפשי, בעת שהשניים היו בחדר הקפה, הבחור לקח סכין ודקר את חברו בחזהו.

"הבחורים והאברכים היו בהלם, לא הבינו מאיזה זה בא להם", סיפר עד ראייה ל'בחדרי'. לדבריו: "הפצוע שכב על המדרגות מכיוון היכל הישיבה לכיוון למעלה, היה בהכרה ושוחח עם החובשים".

הפצוע נדקר שלוש פעמים, פעמיים בחזהו ופגם אחת בגב. "הוא דימם בעיקר מהחזה", סיפר עד הראייה והוסיף כי מיד לאחר הדקירה אמר הדוקר שמוכר כבעל רקע פסיכיאטרי, לנדקר: "אל תתחיל איתי".

הנדקר, ידידיה בן מיכל (18), טופל על ידי כונני 'איחוד הצלה' ומד"א, פונה לבית החולים 'תל השומר', שם הוכנס לניתוח חירום, כשמצבו עדיין מוגדר קשה ונשקפת סכנה לחייו.

הדוקר, בן 17, נמלט מהמקום ואותר זמן קצר לאחר מכן על ידי שוטרים כשהוא מסתתר במקלט הישיבה. הוא נעצר והובל לחקירה.

מבית החולים תל השומר נמסר ל'בחדרי' כי נרשם שיפור במצבו הרפואי של תלמיד הישיבה. "הוא יצא מכלל סכנה" נמסר, "יש שיפור במצבו".

ישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית מיסודו של הגאון רבי הלל זקס זצ"ל, קיימת בעיר כבר למעלה מעשרים שנה, כיום משמש כראש ישיבה הגאון רבי יצחק זאב זקס.

כנסת הגדולה מודיעין עילית פצוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד