כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אפליה מכוונת?

ההורים החילונים הורשו להיכנס, החרדים לא

לא די שהם נאבקים על קבלת מבנה לחינוך בניהם, בעת הגיעם למחות בכיכר ספרא, נמנעה כניסתם של הורי התלמידים אל בניין העירייה, בעוד הורים חילונים שהגיעו להפגין בנושא אחר כן הורשו להכנס. המאבטחים טענו כי זו הוראת הקב"ט, הקב"ט סיפק תירוץ אחר וההורים: "אין לאף אחד היתר חוקי למנוע את כניסתנו"

ההורים החילונים הורשו להיכנס, החרדים לא
הורי ת"ת אמונת ציון מפגינים בכיכר ספרא

הורי ילדי ת"ת 'אמונת ציון' שמחו אמש (ראשון) מול ישיבת המועצה בעיריית ירושלים, לא הורשו להיכנס לבניין העירייה, בניגוד להורי ילדי בית ספר חילוני שכן הורשו להכנס ולמחות בפנים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לקראת ישיבת מועצה אחרונה לפני מועד הבחירות, הגיעו הורי ילדי ת"ת 'אמונת ציון', הנמצאים ללא מבנה - זה כשבוע, להפגין בכיכר ספרא.

לצד ההורים החרדים, הגיעו גם הורי ילדי ביה"ס 'הניסויי' החילוני, שמוחים אף הם נגד העירייה, בעקבות בניית חניון סמוך לביה"ס.

אלא שבעוד ההורים החילונים הורשו להיכנס ללובי בניין העירייה לצפות בישיבת המועצה במעגל סגור, ההורים והילדים החרדים סורבו בכניסה.

לשאלת 'בחדרי חרדים', ענו המאבטחים המוצבים בכניסה, כי מדובר בהוראה שקיבלו מהקב"ט.

קצין הביטחון טען מנגד, כי "בשבוע שעבר הם הפגינו בכיכר ספרא בצורה אלימה וגרמו לנזקים הנאמדים בעשרות אלפי שקלים".

לעומתו, אחד ההורים מספק את גירסתו ל'בחדרי חרדים': "ההפגנה שהקב"ט מדבר עליה, השתתפו בה ילדי הכיתה הטיפולית, שלא הגיעו הערב להפגנה. יש לכל תושב הזכות לצפות בישיבת המועצה ואין לאף אחד היתר חוקי למנוע את כניסתנו".

כך או כך, הילדים הרכים הם שמשלמים את המחיר, בעוד בני גילם מקבלים חינוך טהור וקונים ידע נרחב בתורה, בגמרא ובמקצועות החול, הם נאלצים לשבת בבית ולהמתין לפיתרון שבינתיים בושש מלבוא.

אמונת ציון כיכר ספרא אפליה הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד