י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במו ידיו

כך הפך טראמפ את עצמו ללעג ברשתות

האם האזרח מספר אחת של אמריקה אינו מכיר את צבעי הדגל או שמא הוא לוקה בתסמונת עיוורון צבעים? בביקור שערך בבית חולים לילדים, הוא התיישב לצבוע עמם את הדגל האמריקני והתבלבל בצבעים | הגולשים ברשתות החברתיות כהרגלם חגגו על חשבונו

כך הפך טראמפ את עצמו ללעג ברשתות
דולנד טראמפ בבית חולים לילדים צילום: רויטרס

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הפך לבדיחה ברשתות החברתיות, כשצייר את הדגל האמריקאי בצבע הלא נכון, במהלך ביקור בבית חולים לילדים באוהיו.

הנשיא טראמפ ורעייתו מלאניה ביקרו ביום שבת האחרון, ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים לילדים, היחידה מתמחה בתינוקות שנפגעו ממגפת האופיום.

טראמפ חיפש קצת שקט מהשבוע הסוער שעבר עליו, עם הפרסומים על כך שעורך דינו לשעבר חתם על עסקת טיעון, ומנהל הקמפיין לשעבר שלו פול מנפורט סיבך אותו עוד קצת. אך מסתבר שהשקט שחיפש הופר על ידי צבע כחול (בניגוד אצלינו צבע אדום).

נשיא ארה"ב תועד, כשהוא מוסיף פס כחול לתוואי של הדגל המכוסה עם הכוכבים, ולא מילא נכון את 13 הפסים האדומים והלבנים, המייצגים את המושבות המקוריות של ארה"ב.

טראמפ הואשם בצביעות על ידי הגולשים, על כך שהוא תוקף באופן קבוע ששחקני הפוטבול - NFL, אינם מכבדים את הדגל בזמן ההמנון הלאומי לפני המשחקים.

הגולשים הגיבו: "פסים של הדגל האמריקני הם אדומים ולבנים, טראמפ צריך לדעת את זה, בהתחשב בכך שהוא תוקף אחרים על "זלזול הדגל".

חלק מהגולשים שלא אוהדים את טראמפ, התלוצצו וכתבו שטראמפ בטח התבלבל עם הדגל הרוסי, בהתייחס לחקירות נגדו על מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות לטובתו.

עוד נטען בטוויטר על ידי גולשים, כי טראמפ נראה כמי שמנסה להעתיק מילד שישב לידו בשולחן.

למעשה, היה קל יותר לנשיא להביט בסיכת הדגל שלבש על המקטורן שלו, כתב גולש אחר.

דולנד טראמפ דגל ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד