י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
'עד כאן'

הגולשים תקפו את התכנית על השוואה מקוממת

האם תכנית הסטירה של 'כאן' השוותה את ח"כ דודי אמסלם לכלב של ראש הממשלה? גולשי דף הפייסבוק של התכנית הזדעזעו לראות את הפוסט שפורסם ותקפו את האנשים שמאחוריו

הגולשים תקפו את התכנית על השוואה מקוממת
pixabay

עד 120 בשנות כלב: תכנית הסאטירה של 'כאן', המכונה 'עד כאן', פרסמה אמש (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה, פוסט ומהנכתב בו השתמע כי הם משווים את יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד' לכלב. "היום הוא יום הכלב הבינלאומי וזה הזמן לברך את דוד אמסלם, ידידו הטוב ביותר של ראש הממשלה ולאחל לו עד 120 (בשנים של כלב) ושילמד כבר טריקים חדשים", נכתב בפוסט.

אמסלם עם נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גולשים רבים משני צידי המפה הפוליטית התקוממו כנגד הדברים. "אם לא הייתי אוהב כלבים הייתי אומר שעברתם את הגבול. בעצם אתם יודעים מה? עברתם את הגבול", כתב אחד הגולשים. "בושה" ו"שנאה" חזרו גם הן שוב ושוב וגולשים נוספים העלו שאלות כמו, "אני לא מאמין שהמיסים שלי מממנים את התכנית הזו", או "אפשר לשאול מתי ירדתם ככה על ח"כ שמאלני וכיניתם אותו כלב?".

אנשי התכנית לא היססו והגיבו לחלק מהשואלים והמגיבים, כשענו כי מבחינתם "אין גבול לסטירה". חלק מהתגובות אף היו מזלזלות ובמענה לגולש שהתלונן על הסרחון הנובע מהאמירות ומהתכנית, נכתב "זה בגלל שאוגוסט. בחורף אנחנו מריחים טוב יותר".

מ'כאן' לא התקבלה תגובה.

דודי אמסלם עד כאן סטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד