כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

רובשקין שזכה לצאת מהשבי ביקר ביד לאחים והתרגש לראות את פדיון השבויים

האסיר היהודי המפורסם בעולם, שזכה לצאת משבי לחירות הגיע לראות מקרוב את פעילות יד לאחים לפדיון שבויים • רובשקין נבהל לשמוע על אלפי בנות ישראל הנתונות בצרה ובשבייה ואמר כי הוא מייחל להצלתן בזכות תפילת הרבים ופעילות יד לאחים • בסיום ביקורו הרים רובשקין תרומה לפעילות יד לאחים, כדי להיות שותף בהצלת עוד ועוד נשמות יהודיות והוצאתן מן השבייה אל החירות

רובשקין שזכה לצאת מהשבי ביקר ביד לאחים והתרגש לראות את פדיון השבויים
צילום: יד לאחים

ביקור מרגש ורב רושם נערך היום במשרדי יד לאחים הראשיים בבני ברק, כאשר ר' שלום-מרדכי רובשקין, האסיר היהודי המפורסם שזכה לחנינה מנשיא ארה"ב טראמפ לאחר שמונה שנות ייסורים בכלא האמריקאי, הגיע להתרשם מקרוב מפעילות יד לאחים לפדיון שבויים, שכוללת הצלה של מאות יהודים מידי שנה משבי לחירות.

רובשקין נמצא כעת בביקור מיוחד בארץ הקודש, שבמרכזו נשא תפילה בכותל המערבי וסבב בבתי האדמו"רים וראשי הישיבות כדי להודות להם על פועלם למען שחרורו ועל התפילות שנשאו.

את פניו של רובשקין קיבל יו"ר הארגון הרב ישראל ליפשיץ, והוא התיישב לשיחת אמונה ובטחון עם עשרות פעילים שנכחו במקום והתרגשו לראותו. במהלך ביקורו ביד לאחים, צפה רובשקין באלבומים המתעדים את הפעילות הענפה של יד לאחים ושמע סקירה מנציגי המחלקות השונות על פעילויות ההצלה שלהם. 

רובשקין נבהל למשמע העובדה שאלפי בנות ישראל נתונות בשבי ואמר כי הוא מתפלל שהן יזכו לצאת לחירות, בדיוק כמוהו – בזכות תפילת הרבים כמו גם בזכות פעילות יד לאחים להצלתם.

מאוחר יותר הראה לו דובר הארגון ר' שלמה ריזל קטעי וידאו המתעדים חילוצים מורכבים מכפר ערבים עוינים – ורובשקין נדהם לראות את מסירות הנפש של אנשי מחלקת הביטחון של הארגון הפועלים לפדות נשים מהשבי, כאשר הם מחופשים לערבים. בסיום ביקורו הרים רובשקין תרומה לפעילות יד לאחים ואמר כי הוא שמח ליטול חלק בפעילות יד לאחים לפדיון שבויים בכל ימות השנה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד