י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פורש מהחיים הפוליטיים

אלי כהן נכנע: "בית שמש תהיה לעיר חרדית"

לאחר שנאבק במסע הבחירות הקודם כדי לרשת את אבוטבול אחרי קדנציה אחת והפסיד לו פעמיים גם בבחירות החוזרות שהתקיימו בעקבות קביעת בג"צ כי בוצעו זיופים, כהן מרים ידיים באופן סופי ועוזב את החיים הציבוריים. עם זאת הוא מבהיר: "בית שמש בחרה לחיות כחברה חרדית ואני בחרתי להמשיך ולהיאבק למען נחיה בחברה ציונית דמוקרטית ושוויונית טובה יותר לכולם"

אלי כהן נכנע: "בית שמש תהיה לעיר חרדית"
אלי כהן בבחירות לראשות העיר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרוחות הלוהטות בעיר בית שמש, לא פוסחות גם על הרחוב החילוני: לאחר שהתמודד פעמיים והפסיד לטובת המועמד החרדי, אלי כהן יו"ר האופוזיציה בבית שמש, הודיע כי הוא פורש מהחיים הציבוריים ולא יתמודד בשלישית לתפקיד כלשהו בעיריית בית שמש.

בהודעה ששיגר הבוקר (שני) כהן לתומכיו כתב, "לפני שש שנים יצאתי למסע מרתק למען בנייתה של חברה ציונית דמוקרטית ושוויונית בבית שמש שהינה בבואה של החברה הישראלית. ניהלתי יחד עם חברי הטובים וחצי מתושבי העיר מערכת בחירות שהיוותה תקדים במאבקים הפוליטיים המקומיים בארץ. יצרתי לראשונה ובפעם היחידה חזית ציונית מאוחדת,יחדיו הובלנו מאבק ציבורי עממי ציבורי משמעותי".

"לאחר מאבק משפטי צודק יצרנו תקדים משפטי בשתי ערכאות משפטיות, המחוזי והעליון, תקדים שקבע באופן חד וברור כי הבחירות בבית שמש זוהמו וזויפו וכי יתקיימו בחירות חוזרות לראשות העיר ולמועצת העיר שבסיומו של תהליך דמוקרטי ומשפטי חשוב ומשמעותי זה, בבחירות החוזרות קבע הציבור מי יהיה ראש העיר וכי בית שמש תהיה לעיר חרדית", הוסיף כהן.

כהן מספר על הקדנציה האחרונה בה נאבק יחד עם חבריו באופוזיציה, "נאבקנו יחדיו למען כול תושבי בית שמש בכלל ולציבור הציוני בפרט.
אני מברך אותם על מסירותם למען הציבור בבית שמש ומעריך את חברותם האישית", כתב.
 
"לאחר פניות אישיות ופומביות רבות מכלל הציבור בהם רבנים ונציגי ציבור חרדיים להמשיך ולהוביל את הציבור, ולאחר התלבטות קשה וארוכה החלטתי לסיים פרק זה ולא להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר" מצהיר כהן שמוסיף כי, "בית שמש היא הבית שלי, הייתה, הינה ותהיה תמיד הבית שלי שלנו".

אלי כהן מסיים את דבריו וכותב כי "בית שמש בחרה לחיות כחברה חרדית ואני בחרתי להמשיך ולהיאבק למען נחיה בחברה ציונית דמוקרטית ושוויונית טובה יותר לכולם, כך אני פועל בתפקידי הנוכחי ובפעילותי הציבורית ובכך אמשיך לפעול".

אלי כהן בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד