י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חולם לפרנס בכבוד? מתכנן ללמוד לתואר אקדמי?

הלימודים בקמפוסים החרדיים של אונו מתחילים אחרי החגים

חולם לפרנס בכבוד? מתכנן ללמוד לתואר אקדמי?
צילום: יחץ

בשנה האחרונה נושא שילוב החרדים בהשכלה הגבוהה ובשוק התעסוקה צבר תאוצה ואחוז הלומדים עלה באופן משמעותי במכללות ובאוניברסיטאות השונות. עפ"י סקר חדש של מכון "סקר כהלכה", מכון המחקר של הציבור החרדי נמצאו נתונים המעידים על מגמת שינוי בולטת במגזר החרדי- כ-48% מהנשאלים מסכימים כי לימודים אקדמיים מצדיקים את ההשקעה, ומאמינים שתואר ראשון ישפר את כושר ההשתכרות שלהם. בנוסף, עפ"י סקר זה, הקריה האקדמית אונו מובילה בהכשרת חרדים להצלחה בשוק העבודה.

אין ספק כי השתלבות הבוגרים החרדים בשוק התעסוקה לאחר סיום התואר מאפשרת להם לעבוד ולהשתכר בכבוד. בעידן הנוכחי נדרשים בעלי תפקידים רבים במגזר הפרטי וכמובן במגזר הציבורי לעמוד בתנאי סף שונים כאשר תנאי בסיסי הוא תואר ראשון אקדמי. באונו, מציעים לסטודנטים החרדים מגוון תחומי לימוד פרקטיים אשר פותחים שערים לעבודה מכובדת וכמובן ששכר נאה בצידה.

"לקריה האקדמית אונו אלפי בוגרים ובוגרות שעושים חיל בעבודתם" אומר יוסי ארנפרוינד מנהל הרישום בקמפוסים החרדיים אונו. "בכל שנה מסיימים מאות סטודנטים חדשים את הלימודים אצלנו וב"ה הדרישה בשוק העבודה לבוגרינו גדולה מאד. אם זה בגלל תחומי הלימוד המבוקשים שאנו מציעים ואם זה בגלל הרמה הלימודית ואיכות הסגל שלנו. כשמדובר על 'המרצים הטובים ביותר', זו לא סתם סיסמה, זו אכן המציאות- של סגל מרצים בכיר ממובילי התחומים בישראל, מה שמשפיע גם על חווית הלימודים וגם על התוצאות של בוגרים מצליחים בשטח".

תחומי הלימוד באונו מגוונים: החל מלימודי משפטים, לימודי מנהל עסקים במגוון התמחויות: ראיית חשבון, מימון ושוק ההון, שיווק ופרסום וכן לימודי חינוך ומקצועות הבריאות.

בקמפוסים החרדיים של אונו באור יהודה ובירושלים מתקיימים לימודים לגברים ולנשים בימים נפרדים, מוצעות מלגות ייחודיות וכמובן ממתין לכם צוות מקצועי וקשוב שייתן לכם מענה מהצעד הראשון ועד סיום הלימודים בהצלחה, לצד טיפול מסור בידי היחידה להכוון תעסוקתי- המסייעת לבוגרי אונו להשתלב בעבודה בגופים מכובדים בכל רחבי הארץ.


לפרטים - 072-393-0412 
השאירו פרטים כאן

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד