י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

כשפרויקט לדוגמה, מציג דירה לדוגמה!

במקביל להתקדמות בניית מיזם ג'רוזלם אסטייטס היוקרתי בירושלים, משתנה קו האופק של מתחם שנלר • שלד הבניין מתנשא כבר לגובה 6 קומות, ויחד עם עבודות גמר המתבצעות במקביל, הולכת ומסתיימת בימים אלו בניית הדירה לדוגמה

כשפרויקט לדוגמה, מציג דירה לדוגמה!
צילום: יחץ

בע"ה, בחול המועד הבעל"ט תוצג הדירה לדוגמה במלא הדרה, כשהיא מרוהטת.

כידוע, פרויקט ג'רוזלם אסטייטס נושא בחובו הבטחה ליצירת מגורים ברמה הגבוהה ביותר שנבנתה אי פעם בירושלים. המיקום הייחודי, התכנון הייחודי והאלמנטים היוקרתיים המוטמעים בו מתרכזים יחד ליצירה ירושלמית ארכיטקטונית נהדרת למגורים.

עד כה, באמצעות עדכוני התקדמות שוטפים, פירטה החברה אודות אמנות התכנון והביצוע המושקעים באבן החיצונית, בעבודות המתכת, בחלונות הגדולים המחופים עץ וביתר מפרטי הבנייה המבוצעים ברמה הגבוהה ביותר. ההדמיות המדהימות שהוצגו על הנייר לפני שנוצקו היסודות, הפכו בשנה וחצי האחרונות לבניינים מפוארים, ובעצם, שום דבר לא ימחיש את ההבטחות ההן מתחילת הדרך - יותר מהמציאות, בפועל.

ואכן, יחד עם התקדמות העבודות הוחלט לבצע דירה אחת לדוגמה, מושלמת, יפהפייה ויוקרתית, אשר ממחישה את פרטי התכנון של הדירות בג'רוזלם אסטייטס כולל עבודות הגמר, קירות, חלונות, ריצוף, מטבח ועבודות החשמל עד לפרט האחרון. הדירה ממחישה את פרי תכנונם המשותף של משרד האדריכלים המפורסם יהודה פייגין ואמנית עיצוב הפנים שרי גורשטיין, שיצרו יחד כיד הכישרון הטובה שלהם, דירות פאר מתוכננות היטב מבחוץ ומבפנים לרווחת הדיירים.

דירה מפוארת ראויה למזוזה מהודרת, טקס קביעת המזוזות בדירה לדוגמה יתקיים אי"ה בימים הקרובים. היזמים מדגישים כי ביקור וסיור במקום יתאפשר רק בתיאום עם משרד המכירות של הפרוייקט.

לפרטים: קובי סלע, קוביס תקשורת כהלכה 0544-402805

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד