י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"זכינו לברכת מרן רה״י"

נציג ש"ס ירוץ באלעד במשותף עם 'יחד'

מחזיק תיק ההנדסה בעיריית אלעד מטעם ש"ס הכריז רשמית על התמודדות כסיעה עצמאית למועצת העיר, במשותף עם סיעת 'יחד' של אלי ישי

נציג ש"ס ירוץ באלעד במשותף עם 'יחד'
אלי ישי עם אבי דיין

מש"ס ליחד: לאחר חשיפת 'בחדרי חרדים' כי אבי דיין שוקל להתמודד לראשות העיר אלעד, זוכה היום (שני) דיין לתמיכה של יו"ר 'יחד', השר לשעבר אלי ישי, כשהשניים מודיעים על הקמת סיעה משותפת שתתמודד למועצה תחת השם 'יחד חי'.

בהודעה שפרסם ישי בטוויטר כתב: "שמח לבשר על ריצה משותפת בעיר אלעד של תנועת ׳יחד׳ וסיעת ׳איחוד הקהילות באלעד׳ של ר׳ אבי דיין הי״ו שיעמוד בראש הרשימה. אבי ידוע כנציג ציבור מסור ונאמן לשולחיו, ובעז״ה מפלגת ׳יחד חי׳ תמשיך לפעול למען תושבי העיר בשנים הבאות. זכינו לברכת מרן רה״י שליט״א".

ההודעה מגיעה כהמשך לחשיפת 'בחדרי חרדים', לפיה באם ייצא אל הפועל 'מתווה גוטרמן' וראש העיר המכהן ישראל פרוש יימנע מלהתמודד, צפוי אבי דיין, שמחזיק כיום בתיק ההנדסה, לרוץ לראשות העיר נגד המועמד המוסכם על ידי 'דגל' ו'ש"ס'

דיין כתב לתומכיו בסוף השבוע החולף כי: "בימים האחרונים פורסם על מספר שמות המיועדים להתמודד על ראשות העיר, כשהמכנה המשותף שלהם הוא כי הם אינם תושבי אלעד. מצד שני תנועת ש"ס לא מציגה מועמד ספרדי ראוי שיכול לנצח ולהוביל את העיר. במקביל אני מקבל פניות רבות מתושבים וקהילות על כך שאלעד זקוקה, עכשיו יותר מתמיד, למועמד מוביל מקרב תושבי אלעד".

לדבריו של דיין, "אני ער לפניות הרבות ולרחשי הלב של הציבור ושוקל אפשרות להגיש מועמדות לראשות העיר אלעד, במידה וישראל פרוש לא יתמודד. בימים אלה אני מתייעץ עם רבותיי לפני קבלת החלטה".

מחזיק תיק ההנדסה הוסיף בהודעתו כי "בשנים האחרונות פעלתי רבות בעיר כדי לסייע לתושבים, כאשר מידי שבוע הגיעו ללשכתי מאות פניות לסיוע. לקחתי חלק רב בקידום העיר ופיתוחה, ואני בטוח שניסיוני הרב, לצד העובדה כי אני גר באלעד ומכיר יותר מרבים אחרים את הצרכים הייחודיים של אלעד – אוכל לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר".

כאמור, הדברים מגיעים לאחר הרצון להצניח לעיר לאלעד מועמד מבחוץ, מטעם 'דגל התורה', וזאת בעקבות ההסכם המתגבש בימים אלו בין 'שלומי אמונים' ל'דגל התורה', על פיו, ישראל פרוש לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר, והמועמד המוסכם יהיה של 'דגל התורה'.

מועמדתו של דיין לראשות העיר – צפויה לקבל תמיכה רחבה בעיקר בקרב תושבי העיר אלעד המתנגדים להצנחת מועמדים שאינם תושבי העיר – ולהפוך את בחירתו של מועמד 'דגל התורה' למורכבת.

אבי דיין אלעד אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד