ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
'דגל' סוערת > גדולי ישראל יכריעו

פרסום ראשון: בעקבות המרד, גפני שוקל להציב מועמד נגד גוטרמן

לוהט ב'דגל התורה': לאחר שהזדהה כרשימה עצמאית - בניגוד לדרישתו של יו"ר התנועה - ח"כ גפני מודיע כי הוא ישקול להציב מועמד נגד גוטרמן לראשות העיר • "התופעה הזו שנציגי 'דגל התורה' מזדהו שלא כסיעת 'דגל התורה' - תטופל בכל התקיפות" • כל הפרטים בפרסום ראשון

פרסום ראשון: בעקבות המרד, גפני שוקל להציב מועמד נגד גוטרמן
ח"כ גפני וגוטרמן בימים אחרים צילום: משה גולדשטיין

לאחר שהזדהה כרשימה עצמאית - בניגוד לדרישתו של יו"ר התנועה - ח"כ משה גפני הודיע כי הוא שוקל להציב מועמד נגד גוטרמן לראשות העיר.

את הדברים אמר הערב (שני) במהלך פגישה עם נציגי 'דגל התורה' בבית שמש, יחד עם חברי הכנסת אורי מקלב ויעקב אשר; כאשר לדבריו הדבר יעלה בקרוב לבתי גדולי ישראל והם שיכריעו האם להריץ מועמד ורשימה נגדית.

גפני אמר בדבריו כי "לא ייתכן שנציגי 'דגל התורה', בעיר מכובדת ככל שתהיה, יזדהו שלא כסיעת 'דגל התורה' שבא הכוח שלה הוא משה גפני והמ"מ הנו הרב משה שיפמן, התופעה הזו תטופל בכל התקיפות".

אחד מתושבי העיר, המעורה בנעשה, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "צריך להבין העיר פה לא בכלל במשחק הבחירות, לא מבין מה גפני רוצה, גוטרמן זוכה לאמון מוחלט ממרן שר התורה הרב קנייבסקי, אף אחד פה לא חושב שהוא לא יהיה ראש העיר. אם גפני רוצה להריץ מועמד שיבושם לו, גוטרמן יזכה לרוב של 95 אחוז".

בנוסף, דנו חברי הכנסת יחד עם הנציגים המקומיים במו"מ עם משה אבוטבול, כאשר חה"כ אורי מקלב עדכן את הנוכחים כי הושגה הסכמה עם ש"ס על התפקידים הבאים: תפקיד הסגן, מחזיק תיק הנדסה, ראשות המועצה הדתית, אגף הרשאות למבני חינוך והסכמה למינוי רב אשכנזי.

בישיבה הוחלט כי בימים הקרובים ידיעו הנציגים באמצעות מכתב על כך ש'דגל' מכבדים את ההסכם מול 'שלומי אמונים' ויקבלו את תפקיד הסגן בשכר שנמצא בידי 'הליכוד', זאת בנוסף לסגן שיקבל נציג גור בעירייה.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי חה"כ אורי מקלב תקף בדבריו את קבוצת הגבאים שיזמו בשבוע שעבר כינוס ובסופו הוציאו מכתב לחברי הכנסת בדרישה ש"לא למכור את צרכי הציבור הליטאי בעיר".

חה"כ מקלב כינה את הגבאים ואת יוזמי הכינוס "כפויי טובה" ואמר כי "יש כאלה שישר מדליקים שריפות והציבור חושב ש"לוקחים לו" והובהר לנציגות כבר בעבר שלא ייקחו להם, והם מדליקים שריפות".

לדברי מקלב: "הציבור רואה שם את מה שבכלל לא היה הווה אמינה".

יעקב גוטרמן משה גפני מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד