י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דורשים למדר את החרדים

פרסום ראשון: פיצוץ במו"מ עם הליכוד בבי"ש

לאחר שסיעת 'הליכוד' בבית שמש היתה הראשונה להביע תמיכה במועמדותו של אבוטבול לקדנציה שלישית, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיעה חזרה בה ולעת עתה לא תביע תמיכה במועמד החרדי | כל הפרטים בפרסום ראשון

פרסום ראשון: פיצוץ במו"מ עם הליכוד בבי"ש
בניה בבית שמש צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90

פרסום ראשון: פיצוץ במשא ומתן בין סיעת 'הליכוד' בבית שמש, לראש העיר המכהן משה אבוטבול, זאת לאחר שהאחרון מסרב להתחייב לדרישת 'הליכוד', שלא להעניק הקצאות למוסדות חרדים בבית שמש הוותיקה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בתום מפגשים ארוכים שהתקיימו, בין שלום אדרי יו"ר סניף 'הליכוד' המקומי, לבין משה מונטג שניהל את המשא ומתן מטעמו של ראש העיר משה אבוטבול, הגיע הבוקר המו"מ לפיצוץ ולסיום השיחות בין הצדדים.

הסיבה לפיצוץ הוא דרישה של אדרי, לקבל התחייבות של ראש העיר אבוטבול, כי לא יאושרו מרפסות סוכה בשכונה המתחרדת וכן התחייבות שלא יוענקו הקצאות למוסדות חרדים בבית שמש הישנה, וזאת כדי למנוע התחרדות השכונות החילוניות בעיר שרובם כבר התחרדו.

מונטג. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

אלא שמשה מונטג המחזיק בין הייתר גם בתיק ההנדסה, סירב לקבל את התנאי המדובר מאחר ולא שייך למדר את אלו שזכו בהגרלות מחיר למשתכן בשכונת נווה שמיר (בית שמש החדשה) מהמגזר החרדי, וכן למדר מאות משפחות חרדיות שגרות בשכונות בית שמש הישנה.

בעקבות כך הודיע היום (שלישי) אדרי, שהוא לא יתמוך במועמדותו של אבוטבול לראשות העיר, באם לא יענו הדרישות הללו תוך שהוא מבהיר כי "העקרונות של הליכוד חשובות יותר מתפקידים", מנגד, הודיע מונטג כי תפקיד הסגן שנמצא בידם והיה אמור לעבור לידם גם בקדנציה הבאה, יעבור לידי מפלגה אחרת שתתחייב על תמיכה באבוטבול.

הערכה היא, שלאחר שב'דגל' הודיעו כי הם יכבדו את ההסכם עם שלומי אמונים, תפקיד הסגן השלישי יעבור לידי 'דגל התורה', שהתחייבו להעביר את התפקיד הבכיר, הדבר אף מקרב את המשא ומתן בין אבוטבול ו'דגל' לכדי סיום, מאחר וכלל הסיעות החרדיות יחזיקו בתפקיד סגן ובכך הכל יבוא על מקומו בשלום. 

בית שמש משה מונטג שלום אדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד