י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

רשת 280 מתחדשת בקולקצית ילדים מרהיבה

מספר הילדים המגיעים מידי יום לחנויות רשת 280 הוא גבוה במיוחד. ככה זה כשהמשקפיים הם בחינם, והמסגרות הן הכי יפות והכי איכותיות שיש

רשת 280 מתחדשת בקולקצית ילדים מרהיבה
צילום: רשת 280

למרות העומס הרב, בעיקר בערבי חגים, השירות הניתן ב-280 מצוין. אולי זה כי הצוות מתורגל בשירות בתנאי עומס ואולי בזכות כוח האדם האיכותי והמקצועי הקיים ברשת 280.

ברשת 280 שמים דגש מיוחד על שירות כחלק מהחתירה למצוינות מקצועית. לקוח שמקבל שירות סבלני והולם יוכל למצוא את המסגרת המתאימה לו ביותר, הן מבחינה רפואית והן מבחינה אסתטית. כמובן שבדיקות הראיה נעשות באופן סבלני ללא השפעה מכמות האנשים בסניף, על מנת שהמספר יהיה המדויק ביותר שאפשר.

ההשקעה של צוות 280 בשירות מצוין מאפשרת להורים רבים להגיע עם יותר מילד אחד לקניית משקפיים, ולקבל את מלוא תשומת הלב עבור כולם. כל אחד; כאילו שהוא בן יחיד. ואכן, חלק מהמשפחות מגיעות מידי שנה עם כל ילדיהם הממושקפים לקניית משקפיים בחינם. ההורים מספרים כי הקנייה המשפחתית חוסכת להם זמן וקושי. גם העובדה שבכל שנה ניתן לקבל משקפיים נוספים בחינם, תורמת להם לחדש את המשקפיים ולשמור על בריאות עיניהם של הילדים בקלות.

המגוון העשיר של מסגרות ברשת 280 מאפשר לכל ילד, וגם למבוגרים כמובן, למצוא את המסגרת המתאימה ביותר לטעמו, לתווי פניו ולצרכיו הרפואיים. רשת 280 מקפידה לחדש את קולקצית המסגרות לילדים לפחות כמו את הקולקציה למבוגרים. בחירת הדוגמה היא משמעותית גם לילד וגם להוריו שלעיתים חווים "משבר" מסוים כשפניו החמודות של ילדם מתכסות במסגרת כלשהי. מסגרת המוצאת חן בעיניהם מקטינה את הקושי להסתגל באופן משמעותי.

לקראת תחילת שנת הלימודים נחתה הקולקציה החדשה של משקפי ילדים בחנויות רשת 280. מגוון עצום של מסגרות מכל הסגנונות לכל ילד. חברי קופת חולים מאוחדת, מכבי או כללית? הכנסו לסניף לפי ההסכם עם קופת החולים שלכם, ובחרו משקפיים לילדיכם - בחינם! חברי מאוחדת בסניפים: ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עילית ואשדוד, חברי מכבי בסניפים בני ברק, בית שמש, ירושלים נחום 10 ואשדוד, וחברי כללית בסניף כנפי נשרים בירושלים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד