ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מישורים רכשה את מלון היאט ריג׳נסי בקליבלנד ב-7.7 מיליון דולר

הקומפלקס, שנרכש באמצעות החברה הבת סקייליין כולל את הקניון מקורה הראשון בארה"ב

  • י"ט כסלו התשע"ב
מלון היאט ריג׳נסי בקליבלנד. צילום: מישורים
מלון היאט ריג׳נסי בקליבלנד. צילום: מישורים



מישורים רוכשת באמצעות החברה הבת סקייליין את קומפלקס מלון היאט ריג'נסי בקליבלנד והקניון המקורה שבו. המלון נמצא חצי שעת טיסה מטורונטו ונרכש תמורת כ-7.7 מיליון דולר.

"אנחנו נרגשים מאד מהרכישה החדשה" אמר גיל בלוטרייך, נשיא מישורים. "ההכנסה השנתית נטו הצפויה לשנת 2011 (NOI) היא 700 אלף דולר ובכוונתנו לפעול לשיפור התוצאות העסקיות ומכירה של אחד ממשני מגדלי המלון כדירות למגורים. בנוסף, אנו מעריכים כי השקעות הענק בתשתיות בקרבת הנכס ישפרו את ההכנסות השוטפות״, הוסיף.

בלוטרייך הסביר כי "זוהי העסקה הראשונה של סקייליין בארצות הברית והיא מבוצעת לאחר שעקבנו אחרי השווקים בארה"ב כבר קרוב ל- 5 שנים במטרה לאתר את נקודת הכניסה המתאימה. אני מאמין שבשלו התנאים לכניסה מדודה וזהירה".

המלון והקניון הידועים בשמם "The Arcade" מהווים קומפלקס מסחר ומלונאות בלב קליבלנד, אוהיו. הנכס נבנה בשנת 1890 על ידי איל הנפט והאיש העשיר בארה"ב של אותם ימים - ג'ון ד. רוקפלר. הוא נחשב לקניון המקורה הראשון באמריקה, ומוגדר כיום כאחד מנכסי המורשת ההיסטוריים בארה"ב. הקומפלקס נרכש בשנת 1999 על ידי יזם משיקגו אשר פתח אותו לציבור בשנת 2001 בהשקעה של 70 מיליון דולר כמלון יוקרה בן 293 חדרים והקניון.

הקניון עוצב כהעתק למרכז הקניות גלריה במילנו ובנייתו היוותה מבצע הנדסי מורכב באותה תקופה. לחיפוי הקניון נבנתה תקרת זכוכית בגודל של מגרש בייסבול. את הקניון מעטרים מעקות ותבליטי נחושת, 44 פסלים מנחושת יצוקה, תקרות מעוטרות ורצפות פסיפס. בשנת 2009 הועבר הנכס להליכי כינוס נכסים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד