י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פחות משבועיים לראש השנה

עוקץ הטיסות. החברה לחסידים: אין כרטיסים

ראש השנה תשע"ט קרב ובא, אך מאות חסידי ברסלב שכבר היו שקטים עם כרטיסים לאומן, מצאו עצמם עם נייר שאינו שווה מאומה | החברה שנעקצה מעדכנת כי הכסף יוחזר

עוקץ הטיסות. החברה לחסידים: אין כרטיסים
חרדים בטיסה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

הדרמה שמסעירה בשעות האחרונות את חסידות ברסלב, מתפתחת. שעות לאחר חשיפת העוקץ ההמוני, חברת 'אירופנים' מוסרת כי "לאחר כל המאמצים החברה נאלצת להודיע כי הטיסות לא יוכלו להתקיים בתנאי המצב הנוכחי".

עם זאת הם מעדכנים כי "נכנסו לעובי הקורה עסקנים ואנשי ציבור שהשתתפו אמש בישיבה שהתקיימה לניתוח המצב ולבדיקת כל הנתונים, ולקוחות החברה יקבלו בהמשך את המידע הדרוש והפרטים לגבי החזרי התשלום", לשון הודעת החברה.

כזכור, אמש דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' כי פחות משבועיים לפני ראש השנה, חברת 'אירו פנים' - המטיסה מידי שנה אלפי חסידי ברסלב לאומן בראש השנה במחירים מסובסדים, כאשר גם השנה אלפי חסידי ברסלב נרשמו וקנו כרטיסים לאומן - הודיעה על אי יכולת לספק את הכרטיסים עקב 'עקיצה' של החברה איתה היא חתמה הסכם סחר טיסות.

בעקבות כך, כ-2,000 חסידי ברסלב נותרו ללא כרטיסים, ביניהם גם קהילות גדולות שקנו במרוכז ונשארו ללא כרטיס. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החברה יצאה במערך סבסוד כרטיסי הטיסה לאומן דרך ארגון 'רחם נא', המחלק שוברי סבסוד, וכך חברי הארגון וכן נרשמים חדשים יוכלו לקבל את השוברים ולממשם רק בחברת אירו-פנים בסכום של 150$ לסבסוד הנסיעה לאומן. 

באמצעות השובר היה ניתן לרכוש כרטיסי טיסה לראש השנה תשע"ט בלבד. הסכום הגדול ולדברי המפרסמים לסבסוד נתרם לארגון לעילוי נשמת מרת הינדל בת הר"ר יצחק חיים ע"ה.

כדי לקבל את שוברי הסבסוד נצרך הציבור להירשם במערכת הטלפונית של 'רחם נא', ובקבלת השוברים הם מימשו את תמורתם בהזמנת הכרטיס במוקד 'אירו פנים'.

אהרן גרטנהויז, מנהל יחסי הציבור של 'אירו פנים', אמר אמש ל'בחדרי חרדים' כי במהלך השעות האחרונות החלו לעלות סימני שאלה סביב הסכם מכירת הכרטיסים של אירו פנים עם החברה, כאר בסופו של דבר הכספים כבר לא נמצאים בידי החברה. "נפלנו קרבן להונאה במיליונים", אמר.

עוד הוסיף גרטנהויז: "מדובר בנוכל ישראלי, הגשנו תלונה במשטרה וניסינו להגיע להסדרים. מקווים עד מחר לתת תשובות מאחר והטיסות קיימות. אנחנו בודקים את האפשרות של להטיס את האנשים ולעמוד בתשלומים לאחר שהכסף נעקץ. אנו נעשה הכל בכדי להעלות את האנשים למטוס". 

בכתבה צוין כי לפני שנתיים אירע סיפור עם החברה - אז נתקעו המונים בדרך חזור לאחר שהחברות ביטלו את התקשרותם עם 'אירו פנים' בשל העובדה שהכסף לא שולם. 

מחברת 'אירופנים' מסרו אמש, "בעקבות הפניות הרבות בעניין המשבר, חשוב להבהיר - הטיסות קיימות בתוקף. כעת החברה מבררת את המצב לאשורו ובודקת מה הם הפערים של הכספים שיש צורך להשלים על מנת להוציא את הטיסות כסדרן".

עוד נאמר, כי "בעזרת ה' נוכל לתת תשובות לאחר בדיקת כלל הנתונים ובקרת הנזק. אנו מודיעים כי כרגע המשימה היא אך ורק להגיע לנוסחה שתאפשר לקיים פעילות סדירה למענכם".

כאמור, על פי העדכון שנמסר מהחברה, הכרטיסים שנרכשו בטלים ומבוטלים כי לקוחות החברה יקבלו בהמשך את המידע הדרוש והפרטים לגבי החזרי התשלום.

אירופנים טיסות לאומן עוקץ כרטיסי טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד