ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מג'יק סאנרייז מציגה: יומיים של מבצעים לסיום השנה האזרחית

חברת וינטר קלאב במבצע מכירות שלא יחזור: יומיים של מחירי סגירה אטרקטיביים ביותר, הכל כלול עם ארוחות מפנקות ובלתי נגמרות, פעילויות רצופות ואווירה נעימה

מג'יק סאנרייז מציגה: יומיים של מבצעים לסיום השנה האזרחית





הבדלים בשערי מטבע, עונת נדידה מוקדמת של תיירות חו"ל בישראל ומצב רוח טוב במיוחד של בעלי כפר הנופש אילות, מאפשרים הפעלת מבצע הנחות חד פעמי – ליומיים בלבד. חברת וינטר קלאב שמובילה את סאנרייז, מיזם הנופש החורפי לציבור החרדי מישראל ומהעולם. סאנרייז מבטיח מזג אוויר מושלם, מיקום מצוין, תכניות מרתקות ושירות ששמו יצא למרחוק.

ואם זה לא מספיק, אז בתחילת השבוע, למשך 84 שעות מבצע מכירות שלא יחזור! ימים ראשון ושני– כ"ב- כ"ג בכסלו 18-19.12 מחירי סגירה אטרקטיביים ביותר.

חברת וינטר קלאב מציעה זו השנה השלישית ברציפות את חופשת החורף האולטימטיבית לבני התורה, ובשיטת 'הכול כלול'. פנסיון מלא עם ארוחות מפנקות ובלתי נגמרות, פעילויות רצופות ואווירה נעימה. תכנים לכל גיל מסביב לשעון: הורים, ילדים, פעילויות אקסטרים וטיולים, הרצאות ובעצם כל מה שצריך כדי לחמוק מהשגרה ולאגור כוחות, באווירה יהודית חרדית אמיתית. אברכים יראי שמיים, אנשי עסקים חסידיים, ובעיקר ציבור תורני וחסידי שמשוועים לנופש לציבור יראי שמיים כמותם, ושאינם צריכים לחשוש מפני פגעים רוחניים מוצאים את מקומם בסאנרייז.

חופשת חורף החלומית

זאת כבר מסורת: לעולם לא יגיע החורף לדרום, לפני שחברת וינטר קלאב תתמקם בכפר הנופש הסמוך לאילת "סאנרייז". כבר שלוש שנים שחברת וינטר קלאב מובילים את מיזם הנופש החורפי לציבור החרדי מישראל ומהעולם. מזג האוויר המושלם, המיקום, התכניות המרתקות והשירות שיצא למרחוק, מביא ארצה מידי שנה זוגות ומשפחות חרדיות לנופש מפנק, למרגלות הרי אילת.

בחודשים האחרונים שקדו ב'וינטר קלאב', על הכנת תכנית מרתקת "מסביב לעולם". הצוות מציע ללקוחותיו לצאת לחו"ל ללא דרכון ובלי לעזוב את גבולות ישראל. בחוויה שמספקת החברה אין צורך בידיעת שפה זרה או בהצטיידות במטבע מקומי שונה. בכל אחד מימי החופשה בסאנרייז נבקר במדינה אחרת. בכל יום יוקדש עולם התוכן לארץ אחרת, לפיכך, הארוחות בחדרי האוכל יותאמו, התפאורה, האטרקציות וכמובן גם ההופעות, הסדנאות וההרצאות.

בסאנרייז הכול כלול, אבל הכול. פנסיון מלא עם ארוחות מפנקות ובלתי נגמרות, פעילויות רצופות ואווירה נעימה. תכנים לכל גיל: הורים, ילדים, פעילויות אקסטרים וטיולים, הרצאות ובעצם כל מה שצריך כדי לחמוק מהשגרה ולאגור כוחות, באווירה יהודית חרדית אמיתית. הנופשים בסאנרייז הם 'אורחים חוזרים' ברובם. הניסיון שצברו בשנים קודמות מביא לחבל אילות את מיטב הציבור החרדי מכל העולם.

פרטים והרשמה: 02-5402122











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד