י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כל הסיבות לכך שהישראלים בחרו בהשקעה הבטוחה בניו ג'רזי

קבוצת הנדל"ן 'האוס גרופ' מביאה למשקיע ישראלי אפיק השקעה בטוח ומניב • בסכום נמוך יחסית ניתן לרכוש בית בסמוך ללייקווד ניו ג'רזי כשהוא כבר משופץ, מושכר, מבוטח ומנוהל ברמה גבוהה וליהנות מתשואה של כ 9% לאחר ההוצאות! • מנכ"ל 'האוס גרופ' יובל רובינס: " השקעה מניבה, בטוחה בתנאים אטרקטיביים" • מבצע לקראת החגים: ל-10 הרוכשים הראשונים תמומן הטיסה כדי לראות את הנכס בעיניים

כל הסיבות לכך שהישראלים בחרו בהשקעה הבטוחה בניו ג'רזי
צילום: פיקסביי

עולם הנדל"ן בארה"ב נחשב כיום לשוק ברתיחה ומשקיעים רבים בוחרים להשקיע את כספם ברכישת נכסים ברחבי ארה"ב. אחת המדינות הנחשבות בארה"ב היא מדינת ניו ג'רזי אשר נחשבת למדינה בעלת פוטנציאל רב והביקוש בנדל"ן גואה.

מחירי הנדל"ן במדינה עלו ב-18 שנים האחרונות (משנת 2000) ב87% (!!), מול 50% בכלל ארה"ב. ההכנסה הממוצעת למשק בית עלתה ב11.5% בשלוש השנים האחרונות והמדינה מדורגת במקום השני בארה"ב במספר מיליונרים לנפש.

קבוצת הנדל"ן 'האוס גרופ' אשר מאתרת עבור משקיעיה פרויקטים נדל"נים מניבים, זיהתה את הפוטנציאל הגלום בניו ג'רזי ומציעה למכירה נכסים מניבים בהשקעה כדאית במיוחד. העסקה מלווה ע"י משרד עו"ד המוביל בישראל 'הרצוג-פוקס-נאמן' - מה שמבטיח עמידה בכל הכללים והתנאים המשפטיים הנדרשים להבטחת השקט הנפשי של הלקוחות. כספי העסקה כמובן מופקדים בנאמנות.

הבתים נמכרים כשהן משופצים ומושכרים והרוכש מתחיל לראות את הכסף החל מהחודש הראשון. 

הקבוצה מחזיקה כ 130 נכסים בניו ג'רזי. הנכסים מצויים בסמיכות לעיר החרדית הגדולה, ליקווד, ומנוהלים על ידי חברת ניהול מובילה, מקצועית, ותיקה ובעלת מוניטין בתחום.
ההשקעה נעה בין 80 ל-160 אלף דולר בלבד.

בניגוד לחברות שהוציאו שם רע לשוק הנדל"ן כשמכרו את הנכסים במחירים גבוהים מהשוק – דבר שיצר בועה והפסד לרוכשים, בקבוצת 'האוס גרופ' מוכרים את הנכסים במחירי השוק הריאליים אשר נותנים תשואה של כ 9% לאחר כל ההוצאות (אך לפניי מס). הנכסים נמכרים כשהם מושכרים והרוכשים יכולים לפגוש את השוכרים ואת אנשי הניהול עוד לפני תהליך המכירה.

כחלק מההשקעה והניהול האיתן נמכר הנכס עם פוליסת ביטוח מקיפה הכוללת אף מקרי ונדליזם. "במקרה שנגרם נזק לנכס יכול הרוכש להיות רגוע שחברת הביטוח תשלם את הנזק – ואף למעלה מערכו". מסבירים בחברה.

לדברי יובל רובינס מנכ"ל 'האוס גרופ': "על מנת למנוע רישום כפול בנכס – דבר שאופייני בארה"ב, אנו מבצעים בדיקה באמצעות חברת טייטל שמבצעת חיפוש מדוקדק ומוודא שאין שום שיעבוד או חובות על הנכס ומנפיקה לרוכש בסיומו של ההליך תעודת ביטוח מפני כל חוב או שיעבוד על הנכס".

אז מה למעשה הרווח של קבוצת ההשקעה, שאלנו את רובינס. "חברתנו מומחית לאתר נכסים באמצעות מכרזים מיוחדים של הבנקים. אנחנו רוכשים את הנכס במחיר טוב, ולכן אנחנו יכולים למכור לרוכשים ולנהל את הנכס במחירי השוק".

לקראת החגים מציעה 'האוס גריפ' הטבה מיוחדת ל-10 הרוכשים הראשונים – מימון טיסה לניו יורק כדי לראות את הנכס ולפגוש את השוכרים ואנשי הניהול. בחברה ממליצים לכל רוכש להגיע ולבדוק את הנכסים טרם תהליך הרכישה.

לסיכום אומר יובל רובינס: "המדובר בהשקעה כדאית בניו ג'רזי. המיקום המצוין בשילוב עם התשואה הגבוהה לצד הביטוחים והניהול המוקפד מבטיחים השקעה מניבה בתנאים טובים".


ניתן לקבל את כל הפרטים גם בטלפון 072-3952-830

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד