י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב בעיר החרדית עולה שלב

פרוש לגפני: לאחר בירור הלכתי, ישראל פרוש יתמודד בעיר אלעד

הקרב על אלעד: סגן השר פרוש מעלה הילוך ומשגר מכתב חריף לעמיתו גפני שבו הוא מבהיר לו כי בנו, ישראל פרוש, יתמודד לראשות העיר אלעד - זאת לאחר בירור הלכתי • פרוש מאשים: "אין ספק שמהלך מסוג זה - היה מאפשר המשך של שקט ושלווה בעיר ומונע פילוגים ומחלוקות"

פרוש לגפני: לאחר בירור הלכתי, ישראל פרוש יתמודד בעיר אלעד
פרוש וגפני ופרוש ג'וניור צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגן שר החינוך ומנהיג 'שלומי אמונים', מאיר פרוש, שיגר היום (חמישי) מכתב ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, שבו הוא מבהיר לו, כי הוא קיים בירור הלכתי פנימי עם מורי הוראה, ועל פיהם, בנו ישראל פרוש יתמודד לראשות העיר אלעד.

בראשית המכתב כתב פרוש: "לאחר דין ודברים בינינו בכתובים ובעל פה במהלך החצי שנה האחרונה בנוגע להסכם שנחתם בינינו בחודש תשרי תשע"ד, ועל כך שלדעתנו –לאחר ששובש ההסכם בבית שמש- אנחנו רשאים להתמודד לקדנציה נוספת לראשות העיר אלעד", הבהיר.

פרוש גולל את השתלשלות הדברים וכתב כי "בחודשים האחרונים ניסינו להגיע להבנות ולסיכומים בדבר המשך כהונתו של ר' ישראל פרוש לראשות העיר אלעד בהסכמה לקדנציה הבאה, הדברים לובנו ואף הגיע לטיוטות וסיכומים בין הצדדים בהכוונת הגאון הרב סילמן שליט"א, אך לצערנו ברגע האחרון נעצר התהליך".

סגן השר מאשים כי "אין ספק שמהלך מסוג –לו היה מתקיים- היה מאפשר המשך של שקט ושלווה בעיר ומונע פילוגים ומחלוקות רח"ל".

לדבריו, "לצערנו עד לרגע זה לא נעניתם להצעתנו!!! לאור זאת הנני להודיעך שלאחר בירור הלכתי פנימי שערכנו עם מורי הוראה, הרי שאנחנו רשאים להתמודד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות ונציגנו יהיה ר' ישראל פרוש".

"ככל ויש לכם טענות על המהלך, אנחנו חוזרים ומבהירים בפעם המי יודע כמה!! שנתייצב במיידי לכל הרכב של בית דין מוסכם או דיון בפני בוררות וזבל"א", הוסיף פרוש.

לסיום הוסיף כי "חשוב לנו להזכיר שקיום הסכמים הינו תנאי חשוב ויסודי בהתנהלותנו, וכמובן ננהג כך גם במקרה הנוכחי אם יתברר אחרת מהנ"ל, בבוררות בינינו".

מכתבו הנוכחי של פרוש מגיע לאחר חלופת מכתבים חריפים בין פרוש לגפני, סביב סוגיית ראשות העיר אלעד. במכתבו הקודם ביקש פרוש ללכת לבוררות, זאת לאחר נסיגת 'דגל התורה' מההסכם החדש שהתגבש על ידי ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן - וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים'. מנגד, גפני טען כי הבורר המוסכם מבחינתו הוא הדיין הרב יהודה סילמן - שמונה על ידי 'דגל התורה'.

מכתבו של פרוש הערב, מצעיד צעד נוסף את הקרב באלעד, זאת לאחר שעל פי המכתב, ישראל פרוש יתמודד בכל מצב לראשות העיר, וככל הנראה מול מועמד 'דגל התורה'.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד