י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הסלמה למען הישרדות"

בוגי יעלון השווה את רה"מ נתניהו לארדואן

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר ממשיך לתקוף את נתניהו והפעם - ערך השוואה בין רה"מ לנשיא טורקיה • "כל הזמן יש תהליך של הסלמה למען מטרה אחת - הישרדות ושימור שלטון, זה ארדואן, זו ארדואניזציה"

בוגי יעלון השווה את רה"מ נתניהו לארדואן
צילומסך מהתאגיד

ההתקפות לשיא חדש: משה בוגי יעלון, מי שכיהן עד לא מזמן כשר בממשלתו של בנימין נתניהו - השווה את ראש ממשלת ישראל לנשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, במהלך דברים שנשא במהלך השבת האחרונה.

בשיחה עם כתבת 'החדשות' דפנה ליאל התייחס יעלון גם לחשדות נגד משפחת נתניהו בעקבות הפרסומים כי רעיית ראש הממשלה ובנו חשודים בפרשת 4000.

במהלך הדברים השווה יעלון את התנהגותו של נתניהו לזו של נשיא טורקיה. לדבריו: "כל הזמן יש תהליך של הסלמה למען מטרה אחת - הישרדות ושימור שלטון, זה ארדואן, זו ארדואניזציה - לפגוע בתקשורת ובבית המשפט העליון, בגלל החקירות".

שר הביטחון לשעבר, שפועל בימים אלו לקהים מפלגה פוליטית לקראת הבחירות המתקרבות, הצהיר כי לא ישב בקואליציה בראשות נתניהו: "אם זה הדבר - אקח פסק זמן ואהיה בחוץ", הצהיר.

יעלון גם בירך על החלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להפסיק לממן את סוכנות הפליטים הפלסטינים - אונר"א. "זה צריך לעבור מן העולם מהר ככל האפשר".

"נכון שהפלסטינים התרגלו לתקציבים" אמר, "אבל את אותו כסף אפשר להעביר בדרכים אחרות ולא באמצעות המנגנון של אונר"א שמנציח את בעיית הפליטים".

בוגי יעלון רג'פ טייפ ארדואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד