י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בתמורה לתמיכת האדמו"ר

המושל הבטיח: "לא אתערב בחינוך"

ניו-יורק: הקהילות החרדיות מתאחדים סביב המועמדים שמתחייבים להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורם • בבית הרבי מסאטמר התארח מושל ניו-יורק אנדרו קומו שהגיע לגייס את תמיכת הרבי

אנדרו קומו אצל הרבי מסאטמר בשבוע שעבר
אנדרו קומו אצל הרבי מסאטמר בשבוע שעבר

בעוד בישראל מתרבים הפילוגים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, בניו יורק, כל החוגים והעדות מתאחדים סביב המועמדים שיביאו את התוצאות הטובות ביותר בשביל החרדים, זאת בהתקרב מועד הבחירות שיתקיימו בעוד שבועיים, לתפקיד הסנטור של המדינה. 

הסנטור החרדי שמחה פלדר, המייצג את תושבי השכונות ברובע ברוקלין, בורו פארק ופלטבוש, הגיע בשבוע האחרון לביקור אצל האדמו"ר מסאטמר במעונו בשכונת ויליאמסבורג לקראת הבחירות הקרובות, האדמו"ר ברכו בחמימות ואף הביע את תמיכתו הפומבית. 

בסוף השבוע הופיע בבית הרבי מסאטמר, מושל ניו-יורק אנדרו קומו. במהלך הפגישה, בה השתתפו ראשי החסידות ועסקני ויליאמסבורג, עלתה גזירות החינוך בארצות הברית. המושל הבטיח לאדמו"ר שלא יתערב בענייני החינוך במגזר החרדי. 

גם האדמו"ר מהר"א מסאטמר שיבח בחג הפסח האחרון את הסנטור החרדי ר' שמחה פלדר, ואמר כי "זכות הרבים תלוי בו וזכות כל תינוקות של בית רבן תלוי בו ויש קונה עולמו בשעה אחת". "אני יודע שהתקשורת תצא נגדך אבל זה הכבוד שלך בעיני כל העם היהודי לכל קהילותיו", אמר הרבי.

סאטמר שמחה פלדר אנדרו קומו בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד