כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בלעדי

הסקר קובע: ראש המועצה המכהן מנצח כל מועמד ברוב מוחץ

ראש המועצה המכהןבמשך 22 השנים האחרונות, יכול להיות רגוע. הוא עדיין פופולרי. כך עולה מסקר שהגיע לידי 'בחדרי'. זאת ברקע הדיבורים סביב הצנחת מועמד אפשרי לראשות המועצה מטעם 'דגל', כשהשם החם כרגע - הוא יצחק רביץ מביתר, זאת לצד ראש האופוזיציה דב בקשט

הסקר קובע: ראש המועצה המכהן מנצח כל מועמד ברוב מוחץ
בקשט, רוזנטל, רביץ

הקרב על ראשות המועצה הקטנה, הצליח בשבועות האחרונות להסעיר את בכירי המערכת הפוליטית האשכנזית, כאשר חלקם ניסו להדיח את ראש המועצה הקיים ולהחליפו לקראת הקדנציה הקרובה. במהלך התקופה האחרונה עלו וירדו שמות רבים של מועמדים פוטנציאליים, אך האחרון שנותר בזירה - הוא סגר"ע ביתר יצחק רביץ, שהפסיד את ראשות תנועת 'דגל התורה' המקומית לדודי זלץ.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע סקר שנערך בימים האחרונים בקרב מאות מתושבי היישוב טלז - סטון, ממנו עולות תוצאות מפתיעות על כוחו הברור של ראש המועצה המכהן, סקר שבדק גם את סיכויו של רביץ ושל יו"ר האופוזיציה המקומי דב בקשט במקרה ו'דגל התורה' מצניחה מועמד חיצוני ומדיחה את הרב רוזנטל

בסקר, שתוצאותיו מתפרסמים לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', נשאלו מאות התושבים ארבע שאלות בלבד במטרה לבדוק את כוחם של המועמדים במקרה של ראש בראש: רוזנטל מול בקשט, רביץ מול בקשט, אופציה של שלושה מועמדים וכן השארתו של רוזנטל לצד דמות צעירה מהיישוב.

לשאלה הראשוונה בסקר, במידה וראש המועצה המכהן מתמודד מול יו"ר האופוזיציה, זוכה רוזנטל ל- 73% תמיכה לעומת דב בקשט שזוכה ל- 27% תמיכה בלבד, דבר המוכיח כי כוחו של רוזנטל ביישוב לא נפגע, הנתון מזים את הטענות שהועלו גם בפני גדולי ישראל שהם היו הבסיס הראשוני למהלך ההדחה של ראש המועצה המכהן.

במקרה ובו יודח ראש המועצה הקיים ורביץ יוצנח, אזי מדובר בתוצאות מדאיגות מאד מבחינת יצחק רביץ, כאשר הוא מול דב בקשט - הקרב נהיה צמוד ביותר לאחר שרביץ זוכה ל-37% תמיכה ואחריו באופן צמוד ביותר זוכה בקשט ל-35% תמיכה כאשר במקרה כזה, בדקו גם אפשרות של מועמד נוסף, שבוודאי יבוא בעקבות התנגדות חלק גדול מהתושבים להצנחת מועמדים, שיזכה ל- 28%. 

מן הסקר עולה עוד, כי גם במידה ושלושת המועמדים רצים לראשות המועצה, גם אז מוביל ראש המועצה המכהן. אולם בפער צמוד, אך עם סיכויים סבירים לנצח בסיבוב ראשון. רוזנטל - 40%, בקשט - 33% ורביץ עם 27% בלבד.

שאלת השאלות שצפויה להכריע את הכף במערכה, כזו שטרם הגיע לסיומה, היא השאלה הרביעית בסקר, שבדקה את האופציה של הצבת נציג צעיר מתוך היישוב לצידו של רוזנטל, כאשר במקרה כזה זוכה רוזנטל לתמיכה גורפת של כ- 85% מכלל תושבי היישוב לעומת 15%, שלא יצביעו לו גם אז.

בשורה התחתונה כך נראה: תושבי היישוב טלז - סטון מעריכים מאד את ראש המועצה שלהם ומבקשים להשאירו על מנת לתת מניסיונו הרב, כשמקביל ישולבו כוחות צעירים שיפעלו בצוותא לשפר את פני היישוב, כאשר האופציה של רוטציה או החלפה בין רוזנטל לדמות הצעירה מהישוב, עומדת כל העת על הפרק.

בסביבתו של רוזנטל מביעים שביעות רצון מתוצאות הסקר, כאשר הם אומרים כי נתוני האמת מוכיחים את מה שאמרו מלכתחילה, כי לא היה צורך בכל הנסיונות והמהלכים האחרונים. וכי כבר בימים הקרובים יפתח הרב רוזנטל את מטה הבחירות באופן רשמי. ויגבש סופית את הרשימה למועצה המקומית.

דב בקשט אברהם רוזנטל יצחק רביץ טלזסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד