י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
א-ל-ו-ל עדיין לא נגע בהם

שוב ביזיון בגבעה: שוטרים נאלצו להכנס להיכל הישיבה ולעכב את אחד הבחורים

זו הפעם השלישית בתוך שבוע, קטטה פרצה בהיכל ישיבת פוניבז' בין הפלגים, במהלכה הותז אקונומיקה ונזרקו מעדני לבן | המשטרה עיכבה את אחד הבחורים לחקירה

שוב ביזיון בגבעה: שוטרים נאלצו להכנס להיכל הישיבה ולעכב את אחד הבחורים
העימותים האלימים בפוניבז' צילום: קבוצת המסדרון

משהו רע עובר על ישיבת פוניבז' המעטירה בבני ברק. שוטרים הוזעקו בשעות אחר הצהרים לגבעת הישיבה, בעקבות קטטה שהתגלעה בהיכל בית המדרש. בתיעוד וידאו שהופץ ברחבי הרשת, נראה כי הרוחות התלהטו, למרות שגם האשכנזים הצטרפו אמש לאמירת הסליחות.

על פי עדויות הנוכחים, הותז אקונומיקה על אחד מבחורי הישיבה, וכן מעדני לֶבֶּן התעופפו בהיכל הלימוד והתפילה של הישיבה. לפי עדויות נוספות הותז גז מדמיע וכן מי 'בואש' שנאספו מאחת ההפגנות של 'הפלג הירושלמי'.

כוחות משטרה שהגיעו לישיבה, עיכבו לחקירה את אחד מתלמידי הישיבה והוא נלקח אחר כבוד לתחנת המשטרה בבני ברק, שם נחקר. זו הפעם השלישית בשבוע האחרון שהמשטרה מוזעקת להרגיע את הרוחות. מסתבר, כי בישיבת הדגל הליטאית, לא רואים בעיניים ולא חשים כנראה את א-ל-ו-ל.

ממשטרת ישראל נמסר ל'בחדרי חרדים', כי בעקבות דיווח על הפרת הסדר הציבורי בישיבה, הגיעה ניידת משטרה שעיכבה את אחד הבחורים שעל פי החשד היה שותף להפרת הסדר. הוא נלקח לחקירה במשטרת מרחב דן.

פוניבז' קטטה מחבלים שונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד