כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חשיפת 'בחדרי חרדים'

בפעילות ליאון - חילול השבת ירד מסדר היום

לאחר ש'בחדרי' חשף כי המאבק נגד הקרנת הסרטים בשבתות חוזר, המועמד לראשות העיר המחזיק בתיק - קבע הערב כי הנושא לא יידון לפני קבלת תוצאות הבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים | ליאון ל'בחדרי': "שמח שההצעה ירדה. בירושלים ישנו סטטוס קוו ואני מתכוון לשמור עליו"

בפעילות ליאון - חילול השבת ירד מסדר היום
משה ליאון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', אודות חשש לחילול שבת המוני במימון עיריית ירושלים, ולאחר שתוכננה להתקיים הצבעה המבקשת להקרין סרטים בשבת - משה ליאון פעל וההצעה ירדה מסדר היום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בדיון שהתקיים הערב (ראשון), לא דנו חברי המינהל הקהילתי יובלים, בנושא הקרנת הסרטים בשבתות וזאת בעקבות פעילותו של מחזיק התיק והמועמד לראשות העיר משה ליאון.

על פי הסיכום שהביא מחזיק תיק המנהלים והמועמד משה ליאון, ההצעה ירדה מסדר היום עד לאחר הבחירות המקומיות בעוד כחודשיים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר משה ליאון: "אני שמח שההצעה ירדה מסדר היום. בירושלים ישנו סטטוס קוו ואני מתכוון לשמור עליו".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי בתום דממה ממושכת - המאבק על צביונה הדתי של השכונה המתחרדת 'קרית יובל' חוזר ובגדול, וזאת לאחר שהמינהל הקהילתי 'יובלים', ביקש שוב להקרין סרטים בעיצומה של שבת קדשנו.

חברי הנהלת המינהל, הוזמנו לאירוע 'הרמת כוסית' לקראת השנה החדשה, שהתקיימה הערב (ראשון), אולם, בסדר היום הוכנס סעיף נוסף המבקש 'לדון בנושא הקרנת סרטים בשבתות בבית טיילור'.

גורמים הקשורים למינהל, אמרו ל'בחדרי חרדים', כי לאור בקשה של מספר חברים, הם מבקשים להעביר החלטה להקרנה מחודשת של הסרטים בשכונה בשבתות.

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', בעבר עוררה הקרנת הסרטים בשכונה סערה גדולה, שכללה תגובה חרדית חריפה בדמות קבלת שבת המונית בהשתתפות תושבי השכונה ורבניה ברחובה של עיר, ופעילות של חברי המועצה החרדים להפסקת ההקרנה.

הפעילות הביאה לכך שראש העיר ניר ברקת התחייב כי לא יוקרנו יותר סרטים בשבת.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי רבני השכונה ותושבים רבים, פנו בימים האחרונים למשה ליאון, מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, המתמודד לראשות עיריית ירושלים, בבקשה ובדרישה שיפעיל את כוחו לעצירת הדיון וההחלטה החמורה שתביא לחילול שבת.

הקרנת סרטים בשבת מינהל יובלים משה ליאון קרית יובל חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד