י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בורות או רשעות?

קורבין יעסוק ב"התמודדות עם אנטישמיות" בעיצומו של יום כיפור

מספר מנהיגים קבעו אסיפה שמטרתה לנקות את תדמית האנטישמי שדבקה במנהיג מפלגת העבודה הבריטית. הברוך: הפגישה נקבעה ליום כיפור • הרה"ר של בריטניה לשעבר: לא מכיר זמנים אחרים ב-362 שנים האחרונות בהם הקהילה שואלת: "האם המדינה הזאת בטוחה לגדל את ילדינו"

קורבין יעסוק ב"התמודדות עם אנטישמיות" בעיצומו של יום כיפור
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

מנהיג מפלגת העבודה הבריטית, ג'רמי קורבין, עושה הכל על מנת לנקות את תדמית האנטישמי שדבקה בו בצדק. במסגרת זאת, הוא יופיע באסיפה מיוחדת בנושא "הקונפליקט הישראלי - פלסטיני" שתעסוק בשאלה "איך מתמודדים עם אנטישמיות?".

אלא, שלמרבה האירוניה, האסיפה תתקיים בעיצומו של היום הכי קדוש לעם היהודי - יום כיפור. יצוין כי באסיפה ינאמו גם שני מנהיגים יהודים ששמם טרם פורסם, כך מדווח אתר 'פרווארד' הבריטי.

גולשים ברשתות החברתיות טענו כי מצד אחד המטרה המוצהרת של האסיפה היא "לא לשכוח את הפלסטינים, להתמודד עם אנטישמיות, ולהראות שקורבין לא אנטישמי", ומד שני "הזוי שכל זה נערך ביום כיפור - ביום שכמעט כל היהודים בבית הכנסת, ואף אחד לא ממש ישתתף באסיפה". 

כזכור, הרב הראשי של בריטניה לשעבר, הרב סאקס, אמר שבוע שעבר לערוץ הבי.בי.סי כי "היהודים היו בבריטניה מאז 1656, אני לא מכיר זמנים אחרים ב-362 שנים האחרונות בהם רוב הקהילה שלנו שואלת: "האם המדינה הזאת בטוחה לגדל את ילדינו, זה מאוד מאוד מדאיג. זו אנטישמיות".

כזכור מנהיג מפלגת ה'לייבור' הבריטית, ג'רמי קורבין האנטישמי, שנפגש עם רוצחים מהחמאס, האשים את "הציונים הבריטים" כי אין להם אירוניה בריטית - על אף שחיו בבריטניה כל חייהם.

הדברים הפוגעניים נאמרו ב-2013, כאשר קורבין נשא נאום בפני קצינים בריטים, בכינוס לונדוני שקידם אתר תעמולה של חמאס.

מנהיג העבודה אמר אז כך: "לבריטים הציונים יש בבירור שתי בעיות. האחת היא שהם לא רוצים ללמוד היסטוריה, ושנית, אחרי שחיו בארץ הזאת הרבה זמן, כנראה כל חייהם, הם גם לא מבינים אירוניה אנגלית".

"הדברים שקורבין אמר מאד מאד מסוכנים". אמר הרב סאקס.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' - מנהיג מפלגת הליייבור הבריטית ג'רמי קורבין השתתף בכנס עם מנהיג חמאס שאחראי לפיגועים עם יותר מ-100 הרוגים, לפני מספר שנים.

ג'רמי קורבין מפחיד מאד את היהודים בבריטניה. הוא וכמה מחברי הפרלמנט בהווה ולשעבר, כולל חברי מועצות מקומיות ועיריות, לא מפסיקים לספק ביטויים אנטישמיים קשים ומפחידים, בשבועות האחרונים 'נפלטו' לכמה מהם ביטויים שלא היו מביישים את היטלר ושאר כנופיית שונאי ישראל לדורותיהם.

בעוד היהודים חוששים בבריטניה, קורבין ממשיך לתת מתנות למתנגדים שלו כשכל שבוע הוא מעורב בסקנדל חדש, לפני מספר שבועיים התברר שהוא השתתף בטקס למחבלים של אולימפיאדת מינכן בו נרצחו 11 ספורטאים ישראלים, הוא הניח זר פרחים על קברם. כשנשאל על כך הוא ענה "הייתי שם אבל לא הייתי מעורב, הנחתי זר לאזרחים שנהרגו על ידי המוסד וחיל האוויר הישראלי".

הטלגרף הבריטי פרסם לפני שבוע, כי קורבין האנטישמי נפגש עם מנהיגי חמאס ביניהם חוסאם בדראן, שהיה במשך מספר שנים מפקד הזרוע הצבאית של החמאס בשומרון, והיה מעורב בתכנונם של פיגועי התאבדות שבהם נרצחו כמאה ישראלים, הוא נלכד על ידי ישראל בשנת 2002 ונדון ל-17 שנות מאסר, אך שוחרר בשנת 2011, במסגרת ההסכם לשחרור גלעד שליט.

הוא הצטרף ב-2012 לכנס עם חאלד משעל, המנהיג המדיני לשעבר של חמאס, הנמצא ברשימת מסורבי כניסה לבריטניה, וד"ר עבדול עזיז עומר, שקיבל שבעה מאסרי עולם על חלקו בהכנת חגורות נפץ, שני המחבלים שוחררו שנה קודם לכן בעסקת שליט.

גרמי קורבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד