י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גילו אצלה חיידק מסוכן

איש החסד מתחנן: התפללו למען רפואת בתי

בבית החולים מעייני הישועה, מאושפזת חרדית בת 22 כשמצבה קשה אך יציב, לאחר שנדבקה בחיידק מסוכן | אביה, איש חסד מוכר מאוד בעיר בני ברק, מבקש מהציבור להעתיר בתפילה לרפואתה השלימה במהרה

איש החסד מתחנן: התפללו למען רפואת בתי
pixabay

בני זוג חרדים תושבי בני ברק, המצפים להפוך לראשונה להורים, נפשו בברצלונה. האישה, רק בת 22, חשה בכאבי ראש אך לא ייחסה לכך חשיבות מרובה. אולם עם חזרתם ארצה הכאבים נמשכו ואף התגברו, או אז הם פנו לטיפול רפואי.

הרופאים שבדקו את הצעירה, בחודש השישי להריונה, הבהילו אותה בדחיפות ביום שישי האחרון לבית החולים לאחר שגילו אצלה חיידק מסוכן. היא אושפזה עם חשש לחייה תוך קריסת מערכות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

אב הצעירה, הנו איש חסד מוכר בעיר, התורם שעות רבות מזמנו למען הכלל, ביקש כי יתפללו על בתו. "אכן התפילות הועילו, ברוך השם היא יצאה מכלל סכנה אך היא עדיין זקוקה לתפילות".

הצעירה מאושפזת בבית החולים 'מעיני הישועה' בעיר מגוריה, כשמצבה מוגדר יציב ואף משתפר. אולם עדיין היא זקוקה לרחמי שמים ולרפואה שלמה. "אני מבקש מכל אחד ואחת לומר פרקי תהילים עבור בתי טובה גיטל בת יהודית לרפואה שלמה", אומר האב ל'בחדרי חרדים', כשהוא שוהה בסמוך למיטת בתו.

חיידק קריסת מערכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד